دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 11:28
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 شهرداری تهران در بازدید از مرز شلمچه خبر داد

آماده‌سازی موقعیت شهید همدانی در مرز شلمچه زودتر از موعد مقرر

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 6 شهرداری تهران از آماده‌سازی موقعیت شهید همدانی در مرز شلمچه زودتر از موعد خبر داد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به برگزاری مراسم اربعین حسینی، محل اسکان و استراحت و مرکز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران برپا می‌شود.
کد خبر : 49937

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حبیب الله غفوری، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 در بازدید از مراحل آماده سازی قرارگاه سردار شهید همدانی اظهار کرد: سرویس‌های بهداشتی سایت شهرداری تهران در مرز شلمچه با بیش از 120 سرویس بهداشتی ثابت و حمام زودتر از جدول زمان بندی ساخته و تجهیز شد و تدابیر لازم برای حفظ و نگهداری این سایت برای استفاده در تمامی طول سال در نظر گرفته شده است.


وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به برگزاری مراسم اربعین حسینی، محل اسکان و استراحت و مرکز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران برپا می‌شود که از 6 چادر، در حال حاضر دومین چادر برای زیست خواب زوار، هر یک به متراژ 250 متر تکمیل شده است.


معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 با اشاره به نحوه تبلیغات محیطی در مسیر خرمشهر تا مرز شلمچه خبر از نصب ریسه‌های نوری مقابل سایت نصب، کتیبه‌ موکب شهرداری تهران، پرچم‌ها داد و عنوان کرد: چیزی حدود 100 داربست 3 در 4 از میدان مقاومت تا پایانه نیز نصب شده است و این آمادگی وجود دارد که در صورت نیاز یک سیستم صوتی سیار در نقطه صفر مرزی و یا در طول مسیر به ارایه خدمات به زائرین کربلای معلی در اربعین حسینی بپردازد.


غفوری با اشاره به تلاش شبانه‌روزی تیم‌های اجرایی مستقر در مرز شلمچه بیان کرد: تمام تلاش پرسنل شهرداری تهران بر این است تا بتوانند بهتر از سال گذشته به خدمتگزاری زوار پرداخته و امکانات لازم را فراهم کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته