توضیح باشگاه پرسپولیس در مورد کمپین خبرساز
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت باشگاه پرسپولیس، شروع همکاری با یک گروه فعال در فضای مجازی با عنوان کمپین پرسپولیس، تحلیلها و تفسیرهای متفاوتی را در پی داشت که بیشک برای هر تجربه جدیدی قابل پیشبینی است؛ اما باشگاه پرسپولیس بر خود واجب میداند برای روشن شدن اهداف و دستاوردهای این کمپین نکاتی را متذکر شود:
اول: پرسپولیس بدون اغراق معروفترین و البته محبوبترین برند در ایران است؛ نامی که میتواند در مشارکت با کسبوکارهای خرد موجب رونق و اعتبار ایشان شود. بدیهی است در تصمیم گیری برای حضور در این کمپین این مهم هم جزو تکالیف اجتماعی پرسپولیس درنظر گرفته شده است.
دوم: هیچ هواداری برای حضور در این کمپین مجبور به پرداخت پول و هزینه نبوده و نیست و تنها با دنبال کردن صفحات مورد علاقهاش در اینستاگرام به آن میپیوندد. البته که درآمد حاصل از این کمپین هم بدون هیچواسطه مستقیم به حساب باشگاه واریز خواهد شد.
سوم: در انتخاب برندهایی که در این کمپین شرکت کردهاند نهایت دقت صورت گرفته تا شأن و منزلت نام بزرگ پرسپولیس که در کنار آن قرار گرفته، حفظ شود. با این وجود دنبال کردن پیجهای اسپانسرها صرفاً در راستای حمایت از کمپین مشترک انجام پذیرفته و قرار گرفتن ایشان در لیست دنبال شوندگان لزوماً به معنای تأیید محتوا، سرویسها و محصولات ارائه شده نمیباشد. بنابراین راستیآزمایی این صفحات و نیز استفاده از خدمات آنها با هواداران و دنبالکنندگان فهیم صفحه رسمی باشگاه است.
انتهای پیام/4127/پ
انتهای پیام/