دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 10:31

کلینیک سلامت و مشاوره واحد یادگار امام (ره) به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری گفت: کلینیک سلامت و مشاوره واحد یادگار امام (ره) روز پنج‌شنبه هفته جاری از سوی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح و راه‌اندازی خواهد شد.
کد خبر : 49928

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر عبدالرضا فرهادیان اظهار کرد: کلینیک سلامت و مشاوره در راستای دستورالعمل سازمان مرکزی دانشگاه و با هدف دسترسی به خدمات سلامت برای تمامی دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.


فرهادیان با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) ۳۰ هزار نفر دانشجو، ۱۵۰۰نفر استاد و مدعو و همچنین۴۲۰ نفر کارمند حضور دارند، افزود: در این کلینیک پزشک، دکتر روان‌شناسی تکنسین آموزش دیده و تعداد پنج نفره مشاوره در زمینه‌های مختلف از قبیل تحصیلی، عاطفی، خانوادگی، زناشویی، روانی، ارتباط بین فردی و... در طول هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۵بعد از ظهر خدمات رایگان را به دانشگاهیان این دانشگاه ارائه می‌کنند.


معاون فرهنگی و دانشجویی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با قدردانی از مساعدت‌های دکتر سیدفرج الله موسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) در خصوص تجهیز و راه‌اندازی کلینیک سلامت افزود: افتتاح و راه اندازی این کلینیک به منظور ایجاد بستر مناسب سلامت جسمی و روحی دانشگاهیان این واحد دانشگاهی انجام پذیرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته