دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1399 - 11:36
آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ پنج‌شنبه 12 تیر؛

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج

بر اساس اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس نیمه‌سنگین است.
کد خبر : 499212

به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، بر‌ اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور در شبانه‌روز گذشته و بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و 267 تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌روز قبل 4.9 درصد شاهد افزایش تردد هستیم.


بر اساس این گزارش آزاد‌راه‌های کرج-تهران با 135 هزار و 140، کرج- قزوین با 126 هزار و 223 و تهران-کرج با 122 هزار و 70 تردد، بیشترین تردد ثبت‌شده خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.


در حال حاضر تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت‌وبرگشت) در جریان است ولی ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس را شاهد هستیم و ضمناً محورهای شمالی کشور فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.


همچنین تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه مورخ 99/04/13 از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 الی 24 روز جمعه مورخ 99/04/13 از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.


تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 الی 22 روز جمعه مورخ 99/04/13 از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 الي 22 روز جمعه مورخ 99/04/13 از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشا) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.


در ضمن اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کأن لم یکن تلقی می‌گردد.


محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) هم مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به‌صورت دوطرفه است.


شایان‌ذکر است اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و كمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صورت گرفته است كه هم‌وطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌‌تری را برای سفر انتخاب کنند.


انتهای پیام/۴۱۴۵/پ




انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیکی راهور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته