دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1399 - 10:29

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ جمعه ششم تیر

در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس (جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان،وینه،خوشبختی را شاهد هستیم.
کد خبر : 497943
جاده+کرج.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، بر‌ اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از مرکز مدیریت راه‌های کشور در شبانه‌روز گذشته و بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و 273 تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به‌روز قبل 1.6 درصد افزایش تردد را شاهد هستیم.


بر اساس این گزارش آزاد‌راه‌های کرج-تهران با ۱۳۴هزار و 346 ، قزوین-کرج با 129هزار و 306 وکرج-قزوین با 125 هزار و 50 تردد، بیشترین تردد ثبت‌شده خودرو را به خود اختصاص داده‌اند.


در حال حاضر تردد روان در تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه ، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت‌وبرگشت)جریان دارد ولی ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس (جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان،وینه،خوشبختی را شاهد هستیم و ضمناً محورهای شمالی کشور فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.


همچنین تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه مورخ 99/04/06 از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 الي 24 روز جمعه مورخ 99/04/06 از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.


تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 الی 22 روز جمعه مورخ 99/04/06 از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پلیس‌راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 الي 22 روز جمعه مورخ 99/04/06 از آب اسک به سمت رودهن(محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.


در ضمن اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.


محور قزوین - همدان (کیلومتر ۱۱۰) هم مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به‌صورت دوطرفه است.


شایان‌ذکر است اوج تردد بین ساعات 19 الی 20 و كمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت گرفته است كه هم‌وطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌‌تری را برای سفر انتخاب کنند.


انتهای پیام/۴۱۴۵


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته