دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1394 - 09:56
برای نخستین بار و از سوی کانون دانشجوئی جمعیت هلال احمر برگزار شد

دوره« مطالعات موردی در حادثه و مدیریت اضطراری» در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران

دانشجوی پزشکی و دبیر کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران از برگزاری دوره 2روزه مطالعات موردی در حادثه و مدیریت اضطراری Case Studies in Disaster Response and Emergency Management برای اولین بار در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 49907

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، میثم اخلاق دوست مدرس این دوره آموزشی درباره هدف و اهمیت برگزاری این کارگاه آموزشی گفت: افزایش آگاهی و آشنائی هرچه بیشتر دانشجویان با نحوه مدیریت و چگونگی مقابله با حوادث ناشی حوادث و بلایای طبیعی کمک موثری در موقع بروز شرایط اضطراری است .


دبیر کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران افزود: این دوره برای دانشجویان عضو کانون و اعضای تیم بین‌المللی بهداشت و درمان اضطراری (BHCU) کانون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران بصورت رایگان برگزار شد.


وی درباره محتوای آموزشی این دوره گفت: بررسی چندین مطالعات موردی درباره سوانح و حوادث، نحوه بررسی و شناسایی موقعیت- مورد، ارزیابی‌های ضروری، نحوه درمان و مدیریت و رویکرد بیمار و مصدوم، اقدامات مرتبط و مدیریت اضطراری و نحوه گزارش نویسی و ارائه آن به صورت مقاله از اصول تدریسی در این دوره 12 ساعته بوده است.


این دوره با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات در ساختمان جرجانی دانشگاه با حضور 16 نفر برگزار شد و در پایان دوره، گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته