دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خیال آسوده پرسپولیس در صدر جدول/ خروج استقلال و تراکتور از جمع مدعیان+جدول

پرسپولیس در پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کرد در حالی که استقلال و تراکتور از کورس قهرمانی خارج شدند.
کد خبر : 498740
32012.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری سه دیدار به پایان رسید و در این بازی‌ها استقلال مقابل سایپا به تساوی یک بر یک رضایت داد، سپاهان برابر گل‌گهر سیرجان 2 بر صفر برنده شد و فولاد خوزستان در مصاف با ماشین‌سازی به برتری 2 بر یک دست یافت.


در شب اول برگزاری مسابقات این هفته پرسپولیس برابر پیکان 3 بر یک به پیروزی رسید، شهر خودرو برابر ذوب‌آهن 2 بر یک برنده شد، تراکتور در خانه یک بر صفر مغلوب نساجی مازندران شد، شاهین بوشهر در مصاف با نفت مسجدسلیمان به تساوی 2 بر 2 دست پیدا کرد و صنعت نفت آبادان مقابل پارس جنوبی جم 2 بر صفر به برتری رسید.


با اتمام این هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرسپولیس با خیال راحت صدرنشین باقی ماند، سپاهان کماکان در رده دوم جدول است، فولاد به رتبه سوم صعود کرد و شهر خودرو هم توانست به رده چهارم راه یابد. تیم‌های استقلال، تراکتور و صنعت نفت نیز در رتبه‌های پنجم تا هفتم ایستاده‌اند. 


دو تیم استقلال و تراکتور که از اوایل فصل در کورس قهرمانی بودند با از دست دادن امتیازات این هفته از کورس خارج شده و اگر با همین روند پیش روند علاوه بر آنکه قهرمان نمی‌شوند فرصت حضور در رقابت‌های آسیایی را از دست خواهند داد.


جدول پایانی هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته