دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس با پیروزی برابر پیکان در آستانه قهرمانی/ تساوی شاهین و نفت مسجدسلیمان/ همسایگی صنعت نفت با استقلال

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان با برتری شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید؛ دو تیم شاهین و نفت مسجد سلیمان هم با نتیجه دو بر دو به تساوی رسیدند.
کد خبر : 498500
13990408001092_Test_PhotoN.jpg

به گزراش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان از ساعت 21 در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.


پرسپولیس با این پیروزی به امتیاز 50 رسید و جایگاه خود را در صدر جدول محکم‌تر از قبل کرد تا یک گام دیگر به‌عنوان قهرمانی نزدیک شود. پیکان با این شکست همچنان با 15 امتیاز در قعر جدول لیگ قرار دارد.


گل: علی علیپور(21) و مهدی عبدی(76 و 83) برای پرسپولیس، شهریار مغانلو (88 پنالتی) برای پیکان


همچنین دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید. شاهین بوشهر با این نتیجه در رده پانزدهم جدول ‌ماند و نفت مسجد سلیمان با 28 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت.


گل: سجاد جعفری(23)-  عماد میرجوان (80)  برای نفت مسجدسلیمان - ابوالفضل رزاق‌پور (55) - امین مشایخ (92) برای شاهین بوشهر


دو تیم صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم نیز در هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به سود صنعت نفت به پایان رسید.


صنعت نفت با این پیروزی به امتیاز 36 رسید. این تیم با یک بازی بیشتر و به خاطر تفاضل گل کمتر در همان رتبه هفتم قرار گرفت و همسایه استقلال و فولاد خوزستان شد.  پارس جنوبی نیز با قبول این شکست در امتیاز20 و رتبه دوازدهم باقی ماند.


گل: رضا جبیره(31) و محمود مطلق زاده(70)


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته