دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1399 - 10:09
رئیس شورای شهر تهران:

پروژه طغرل آماده است/ مصاحبه‌ام علیه شهردار تهران را تکذیب می‌کنم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پروژه طغرل که با عنوان نام‌گذاری شده آماده است و فقط باید ساختار اجرایی آن چیده شود.
کد خبر : 498315
11200518_771.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی در خصوص برگزاری جلسات هم‌اندیشی اظهار کرد: موضوع اصلی جلسه امروز گزارش اولویت‌بندی حوزه‌های سرمایه‌ای است که شهردار تهران ارائه کردند. این گزارش براساس برنامه اولویت‌محوری است که شورا با شهرداری هماهنگ کرده و شهردار در هر جلسه تعدادی از این پروژه‌ها را توضیح داده و اعضا نظراتشان را ارائه می‌دهند.


وی در ارتباط با پروژه‌هایی که امروز شهردار تهران مطرح کرد، گفت: یکی از این پروژه‌ها مربوط به زیرگذر گیشا است و بحث‌های در ارتباط با روگذر، پلی عابرپیاده و کنارگذر به‌سمت گیشا (که هنوز ساخته نشده) مطرح بود. پروژه دیگر افتتاح پروژه طغرل بود که به‌عنوان پروژه رازی نام‌گذاری شده است که آماده است و فقط باید ساختار اجرایی آن چیده شود.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران پروژه مطرح شده را پروژه صبا در خیابان شریعتی عنوان کرد که به‌دلیل موارد اختلافی با شریک متوقف شده بود که از آقای حناچی خواسته شد موضوع را بررسی و هر چه سریع‌تر در ارتباط با اختلاف حقوقی  تصمیم‌گیری کند تا این پروژه که بخشی از آن پیش از این راه‌اندازی شده بود به جریان بیفتد.


هاشمی در خصوص انتقادش به شهرداری تهران که با یکی از روزنامه‌ها مطرح شد نیز گفت: این موضوع به‌دلیل تیتری که کار شده بود بد دیده شد که عنوان آن این بود «اگر من شهردار می‌شدم». از من پرسیده شده بود علاقه‌مند به شهردار شدن هستید که من گفتم من علاقه‌مند نیستم ولی اگر به من فرصت داده می‌شد من این کارها را انجام می‌دادم.


وی با بیان این‌که طرف ما در آن مصاحبه دولت بود، افزود: من در آنجا گفته بودم که دولت باید کمک کند و بخشی از کمک‌های دولت از طرف شهرداری پیگیری آن‌چنانی نشده که تبدیل به نقد شود اما تیتر طوری انتخاب شد که انگار علیه شهردار صحبت کردم.


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته