دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مصطفی‌ قنبرپور: با هیچ بازیکنی مذاکره نشده/ پرسپولیس به دنبال احقاق حق خودش است

مربی تیم پرسپولیس گفت: قطعا هر تیمی در فصل نقل‌ و انتقالات به دنبال تقویت خود است و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست.
کد خبر : 49829

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص شرایط تیم پرسپولیس در تعطیلی لیگ و آمادگی بازیکنان این تیم گفت: «بعد از باخت مقابل ذوب آهن و حذف از گردونه مسابقات جام حذفی، برانکو روحیه را به بازیکنان برگرداند و آنها با انگیزه بالایی تمرینات را دنبال می کنند. امیدوارم با بازگشت ملی‌پوشان تیم، استارت خوبی برای ادامه مسابقات لیگ برتر بزنیم.»


مربی پرسپولیس درباره صحبت‌های مطرح شده در مورد بعضی از بازیکنان که در نقل و انتقالات نیم فصل به این تیم اضافه می‌شوند، بیان داشت: «قطعا هر تیمی در زمان نقل و انتقالات به دنبال تقویت خودش است و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست اما در حال حاضر برانکو هیچ لیستی را در اختیار باشگاه قرار نداده‌ و مدیران تیم هم با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده‌اند. احتمالا در هفته آینده جلسه‌ای در این مورد میان برانکو و طاهری برگزار می‌شود تا در این مورد تصمیم‌گیری شود.»


بنا به اعلام مسئولان کمیته انضباطی مبنی بر بخشیده شدن کارت قرمز ایمان صادقی در بازی مقابل ذوب آهن، قنبرپور در خصوص پیگیری مسئولان پرسپولیس بیان داشت: «با اشتباه صورت گرفته از سوی داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن که منجر به حذف ما از جام حذفی شد، ضربه روحی بدی به تیم وارد شد. باشگاه در راستای احقاق حق خود قطعا این موارد را پیگیری می‌کند و مدیران پرسپولیس بخاطر بازیکنان و هواداران دنبال حقانیت خودشان هستند.»


وی در خصوص نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر و شانس پرسپولیس برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول افزود: «بازی های لیگ برتر یک تورنمنت طولانی مدت است که همه تیم ها در تلاش هستند تا در پایان جایگاه خوبی را کسب کنند. خوشبختانه بعد از حذف از جام حذفی، برانکو روحیه را به تیم برگرداند و در حال حاضر همه بازیکنان با انگیزه زیادی در حال تمرین کردن هستند تا در ادامه مسابقات بتوانند به جایگاهی که در خور باشگاه پرسپولیس است، برسند.»


انتهای پیام/

برچسب ها: برانکو داوری
ارسال نظر
قالیشویی ادیب