دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1394 - 17:08

دکتر منصور بیات سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان واحد تهران شمال شد

در پی طرح تجمیع دانشگاه آزاد اسلامی و ابلاغ چارت جدید سازمانی، دکتر علی‌محمد صفانیا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با صدور حکمی دکتر منصور بیات را به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی دانش‌بنیان این واحد دانشگاهی منصوب کرد.
کد خبر : 49818

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا،این انتصاب در بیست و چهارمین جلسه هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی صورت گرفت و دکتر بیات رسماً از تاریخ 23 آبان ماه سکاندار این معاونت جدید در واحد تهران شمال شد.


پیش از این نیز در راستای طرح تجمیع دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عباسعلی قیومی معاونت دانشجویی ـ فرهنگی این واحد دانشگاهی را عهده دار شده بود.


دکتر منصور بیات، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشیار پایه 13 رشته زیست شناسی است.


وی همچنین سرپرستی معاونت پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، عضویت در کمیسیون دائمی هیأت امنای باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان، دبیری شورای پژوهش و فناوری شهر تهران، عضویت در هیأت موسس مرکز تحقیقات دارویی، آرایشی و بهداشتی وزارت بهداشت، عضویت در شورای سیاستگذاری المپیاد بین المللی مخترعین دانشگاه آزاد اسلامی، عضویت در کمیته علمی تخصصی بیوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک مرکز علوم و فناوری های(CAST) پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی و... بر عهده دارد. وی همچنین 16 جلد کتاب تألیفی، ثبت 7 اختراع، ترجمه 18 جلد کتاب، انتشاربالغ بر دهها مقاله علمی و پژوهشی در ژورنال های داخلی و خارجی و لوح، تدوین کننده برترین طرح کسب و کار (B.P ) در جشنواره مرکز توسعه نوآوری و کار آفرینی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران را در سوابق علمی خود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته