دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
احمد سعادتمند:

دشمنان استقلال بعد از بازی با فولاد شایعات منفی منتشر کردند

مدیرعامل استقلال گفت: دشمنان استقلال بعد از بازی با فولاد دست به انتشار شایعات منفی زدند که آن‌ها را تکذیب می‌کنم.
کد خبر : 498176
احمد سعادتمند.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از رسانه رسمی باشگاه استقلال، احمد سعادتمند گفت: با همه توان مدیریتی‌ام از بازیکنان و کادر فنی حمایت می‌کنم. متأسفانه دشمنان استقلال که از هر فرصتی برای لطمه زدن به آرامش و همدلی این تیم استفاده می‌کنند، بعد از بازی با فولاد دست به انتشار شایعاتی منفی نمودند که این موضوع را قویاً تکذیب کنم.


وی افزود: من با تمام وجود از کادرفنی استقلال  و بازیکنان با تعصب  این تیم حمایت می‌کنم. هنوز چیزی تمام نشده و درست است که کار در لیگ برتر سخت‌تر شده ولی فراموش نکنیم ما دو جام دیگر یعنی حذفی و آسیایی را هم در پیش داریم و ایجاد جو منفی ناشی از انتشار شایعات، نه تنها مانع از موفقیت ما در لیگ، بلکه مانع از موفقیت ما در دو جام دیگر هم می‌شود.


مدیرعامل استقلال اضافه کرد: مجموعه تیم استقلال، مجموعه‌ای متحد است که با قدرت به آینده نگاه می‌کند و حمایت هواداران از این تیم، اتحاد درونی باشگاه را هم تقویت می‌کند. از حامیان و صاحبان اصلی باشگاه که همانا هواداران عزیز هستند، می‌خواهم بیش از گذشته از تیم خودشان حمایت کنند و ایمان داشته باشند با همه وجود تلاش خواهیم کرد در یک تیم منسجم، تمامی مشکلات را برطرف نماییم.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته