دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بیانیه شرکت هواپیمایی در مورد اعتراض باشگاه استقلال

شرکت هواپیمایی که روز گذشته بازیکنان استقلال با آن به اهواز سفر کردند در خصوص حواشی پیش آمده توضیحاتی داد.
کد خبر : 497739
12121521_418.jpg

به گزارش  گروه ورزشی خبرگزاری آنا شرکت هواپیمایی که روز گذشته بازیکنان استقلال با آن به اهواز سفر کردند در پاسخ به اظهارات احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:


۱- پرواز ۹۸۸ این هواپیمایی مورخ سوم تیرماه ۹۹ در مسیر تهران - اهواز به اقتضای عملیاتی از ساعت ۱۶ به ۱۷:۴۵ تغییر ساعت داشته که این تغییر برنامه روز قبل از پرواز توسط پیامک و تماس تلفنی به اطلاع نماینده‌ای که در خواست رزرو را داده بود، رسیده است و او با این تغییر برنامه موافقت کرده‌ است.


۲- تعداد بلیت خریداری شده از سوی باشگاه استقلال طی یک رزرو گروهی است و ۵۰ نفر بوده که طبق لیست ارسالی صادر شده است.


۳- تعداد ۴۰ مسافر این باشگاه با در یافت کارت پرواز به اهواز اعزام شده و ۱۰ نفر از مسافران این تیم از پرواز جا مانده‌اند.


۴- توضیح مدیرعامل در اینکه تعدادی بلیت اضافی خریداری شده بوده برای راحتی اعضای تیم ناشی از عدم اطلاع او از مقررات مسافرت هوایی است. مطابق مقررات فروش هواپیمایی، چنانچه مسافر قصد خالی نگه داشتن صندلی مجاور خود را داشته باشد، باید به نام خود و صندلی اضافه خرید کند و تهیه بلیت به نام شخص غیر و ادعای مالکیت از جای او در صورت جا ماندن مسافر وجاهت قانونی ندارد، چه بسا اگر ۱۰ مسافر جا مانده تیم مراجعه می‌کردند، این شرکت با کمال میل پذیرش می‌کرد.


بلیت‌های خریداری شده اعضای تیم به نام مسافر صادر شده و طبیعتا مسافران جامانده نیز مبلغ بلیت‌شان مطابق مقررات حقوق مسافر مسترد می‌شود. یادآور می‌شود این پرواز با ۱۵ دقیقه تأخیر انجام شده که تأخیر مشموله ناشی از مراجعه با تاخیر اعضای تیم بوده است.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته