دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 تير 1399 - 14:37
قاضی‌زاده‌هاشمی در گفتگو با آنا:

بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال تخلف مجرمانه است

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی، گفت: بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال تخلف بوده و طبق قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان عنوان مجرمانه دارد.
کد خبر : 498174
سید-احسان-قاضی-زاده-هاشمی.jpg

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به زمزمه‌های بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال گفت: بازگشت کفاشیان به فدراسیون فوتبال تخلف بوده و طبق قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان عنوان مجرمانه دارد.


وی با بیان اینکه قطعاً ما نمی‌توانیم شاهد بازگشت دوباره کفاشیان به فدراسیون فوتبال باشیم، افزود: خوشبختانه دستگاه قضا نیز به موضوعات مختلف فوتبال ورود داشته و در این زمینه نیز بازرسی کل کشور باید ورود کرده تا با همت و وحدت وضعیت فوتبال کشور را به یک سرانجامی برسانیم.


قاضی‌زاده هاشمی با تأکید بر اینکه قرار بود با برگزاری مجمع و انتخابات تغییر و تحول در فدراسیون فوتبال رخ دهد، تصریح کرد: در حال حاضر اعضای هیئت رئیسه خود بازنشسته هستند از این رو اتفاق مورد تأیید قانون با این اعضا رخ نمی‌دهد.


وی ادامه داد: قرار بود در برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال تحولات را شاهد باشیم نه اینکه یک فرد بازنشسته به این سمت منصوب شود.


این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه امیدواریم وزارت ورزش با تشدید نظارت‌ها به وضعیت فدراسیون فوتبال رسیدگی کند، گفت: مجلس نیز با پرسشگری بیشتر حتی از وزیر پیگیر این مهم خواهد بود.


وی افزود: مجلس و قوه قضائیه می‌توانند در کنار یکدیگر اثرگذار بوده و مسیر را به نفع فوتبال جلو ببرند.


انتهای پیام/4151/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته