دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرهنگ و سبک زندگی آلمانی

اکثر آلمانی‌ها نه برای زندگی کار می‌کنند و نه برای کار زندگی می‌کنند.
کد خبر : 498084
image_089e8c16b2dd1d63c95bc8f21e5a608d5a95a0af.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اکثر آلمانی‌ها نه برای زندگی کار می‌کنند و نه برای کار زندگی می‌کنند. اما بسیاری از آلمانی‌ها می‌دانند که از این دو می‌توان به طور هماهنگ لذت برد (بقیه جهان احتمالاً باید یادداشت بردارند!). در صورت مهاجرت به اروپا ، خواهید دانست که آلمانی‌ها در مقایسه با مردم سایر کشورهای اروپایی، با وجود نظم و سختگیریشان، کمتر کار می‌کنند. متوسط ​​کار در هفته در آلمان حدود 35-40 ساعت است که یکی از کمترین میزان ساعت‌های کاری در اروپا است. با این حال، بهره وری بالاست، و در محل کار، اکثر آلمانی‌ها به انجام یک کار خوب افتخار می‌کنند و هنگامی که در محل کار نیستند، در طیف وسیعی از فعالیت‌های مربوط به اوقات فراغت و سرگرمی‌ها شرکت می‌کنند.


بازی‌های تخته‌ای


آلمان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بازی‌های تخته‌ای در جهان است و مسئولیت اختراع بسیاری از بزرگترین و پرطرفدارترین بازی‌ها در عرصه به اصطلاح Eurogames یل بازی‌های تخته مبتنی بر استراتژی را بر عهده داشته است. بازی‌های تخته‌ای آلمانی اختراع شده همچنین شاملCarcassonne ، The Settlers of Catan و Ticket to Ride هستند اگرچه نسخه‌های آلمانی اکثر بازی‌های برتر را در مغازه‌های محلی بازی نیز خواهید یافت؛ بازی‌هایی مانند Trivial Pursuit، Cluedo و مونوپولی.


بیشتر خانوارهای آلمانی تعدادی بازی تخته‌ای را همیشه در اختیار دارند و بازی کردن برای آن‌ها در هر سنی، راهی عالی برای گذراندن وقت با دوستان محسوب می‌شود.


مسافرت رفتن


بسیاری از آلمانی‌ها علاقه زیادی به سفرهای بین المللی دارند و گذراندن تعطیلات خارجی بخش مهمی از سبک زندگیشان است. در حقیقت، آلمان بیشتر از هر کشور دیگری در اروپا سرانه سفرهای بین المللی دارد.


بزرگترین مقصد تعطیلات برای آلمانی‌ها، ایتالیا، اسپانیا و اتریش است، اما به لطف کشوری که 9 مرز زمینی با سایر کشورها در اختیار دارد، سفر به همه‌جای اروپا از آلمان بسیار آسان است.


ورزش


ورزش از نظر مشارکت و همچنین تماشایی بودن، یک عنصر جدایی ناپذیر از جامعه آلمان است. یک سوم از کل ساکنان آلمان متعلق به یک باشگاه یا سازمان ورزشی هستند و صدها هزار نفر هر هفته فوتبال، هاکی روی یخ و هندبال تماشا می‌کنند.


باغبانی


به دلیل اینکه سه چهارم از تمام آلمانی‌ها که در شهرها زندگی می‌کنند، باغبانی شهری بسیار رایج شده است و حتی کسانی که در آپارتمان‌های مرتفع زندگی می‌کنند، راهی پیدا می‌کنند تا بتوانند فضای سبزی را به آپارتمان خود اضافه کنند.



غذا و نوشیدنی


فرهنگ غذایی آلمانی حول تهیه غذاهای دلچسب می‌چرخد. گوشت در آلمان بسیار پرطرفدار است و معمولاً با بیشتر وعده‌های غذایی همراه با نان و سیب زمینی میل می‌شود. آشپزی آلمانی شامل غذاهای ملی مانند روولادن، رشته فرنگی آلمانی (Spätzle) و اشنزل است.


به صورت روزانه می‌توان یک صبحانه پخته شده، یک ناهار پخته شده و یک شام شامل نان، ژامبون، پنیر و ترشی را نمونه غذای روزانه آلمانی دانست. غذا خوردن از محبوبیت خاصی برخوردار است و شهرها و شهرستان‌ها همه خانه‌ای برای ایستگاه‌های فست فود، نانوایی‌ها (آلمانی یا ترکی)، فروشگاه‌هایdeli ، و رستوران‌های غذاهای لذیذ آلمانی و بین المللی و همچنین (به طور فزاینده در شهرهای بزرگ) بازارهای مواد غذایی و غذاهای خیابانی هستند.


ماشین‌ها


به عنوان کشوری که ماشین موتوری مدرن را اختراع کرده است و زادگاه آئودی، فولکس واگن، پورشه، مرسدس بنز و BMW است، جای تعجب نیست که آلمانی‌ها به وسایل نقلیه موتوری خود افتخار می‌کنند.


بسیاری از آلمانی‌ها رانندگی را به عنوان یک سرگرمی آرامش بخش و به عنوان وسیله‌ای برای رسیدن از A به B می‌بینند و شما اغلب به دلیل عدم محدودیت سرعت در اتوبان‌ها (بزرگراه‌ها) و وجود شبکه‌های جاده‌ای عالی می‌توانید سریع از نقطه A به B برسید.


بیشتر بخوانیم: دریافت ویزای کانادا


آداب و رسوم و سنت‌های آلمانی


تعداد زیادی آداب و رسوم تاریخی و سنتی در آلمان وجود دارد. همچنین تعدادی آداب و رسوم وجود دارد که در دوره مدرن پس از جنگ ظهور کرده اند.


برخی از رسوم آلمان چیست؟


به عنوان یک کشور مسیحی، سنت‌های پروتستان و کاتولیک زیادی در آلمان وجود دارند که در طول سال دیده می‌شوند و برای آن‌ها جشن و مراسم برگزار می‌شود.


سنت‌های معاصر آلمانی شامل «کافی و كوچن» است كه معادل چای بعد از ظهر انگلیسی است كه به موجب آن خانواده‌ها و دوستان در بعد از ظهر كار خود را متوقف می كنند و گرد هم می‌آیند تا قهوه بنوشند و كیك بخورند.


لباس‌های سنتی


لباس سنتی در آلمان شامل لباس مشهور جهانی لدرهوزن است، لباسی که قبلاً توسط مردان روستایی پوشیده می‌شد، و به طور سنتی توسط افرادی که کار مزرعه یا کار دستی انجام می‌دادند. شلوارهای تا روی زانو همراه بند شلوار که روی پیراهن آستین کوتاه پوشیده می‌شوند. لدرهوزن به طور سنتی با فرهنگ باواریایی و تیرولین همراه است.


برای خانم‌ها، لباس‌های سنتی آلمانی شامل دیرندل، نوعی دامن بلند با کمر بلند است به همراه لباسی که از پیش بند و دامن بلند ساخته شده است. پیراهن زیر آن معمولاً دارای یقه باز است و با آستین‌های پفی کوتاه ساخته شده است. البته امروزه این لباس‌ها دیگر توسط کارگران مزرعه پوشیده نمی‌شوند.


زندگی دانشجویی در آلمان


بهره مندی از یک سیستم آموزشی با کیفیت بالا برای کمک به افراد در پیشرفت در حرفه خود، یادگیری یک زبان جدید با ایجاد دوستان جدید و معاشرت با سایر دانشجویان و به دست آوردن یک تجربه شگفت انگیز از زندگی برای یادآوری در سال‌های بعد، همگی با تحصیل در آلمان و زندگی به عنوان یک دانشجو در این کشور، به دست می‌آیند.


صدها دانشگاه در آلمان وجود دارند که دارای برنامه شهریه رایگان یا بسیار کم هزینه برای دانشجویان بین المللی هستند. تلفیق آموزش عالی با تجربه فرهنگی بی نظیر زندگی در آلمان، دلیل اصلی ورود جوانان از سراسر جهان به آلمان است.



مزایای تحصیل در آلمان به عنوان دانشجوی خارجی


برخورداری از آموزش با شهریه رایگان در اکثر دانشگاه‌ها (و هزینه‌های بسیار پایین در سایر دانشگاه‌ها).


برخورداری از آموزش‌هایی در سطح جهانی توسط اساتید ماهر.


اینکه می‌توانید از میان صدها دوره دانشگاهی، دوره موردعلاقه تان را انتخاب کنید.


اینکه آلمان، کشوری جالب برای کشف تاریخچه‌ای عمیق است.


تنوع فرهنگی و دانشجویان از سراسر جهان.


اینکه می‌توانید صحبت به انگلیسی و آلمانی را تمرین کنید.


فرصت‌های بی پایانی که برای کار در آلمان پس از فارغ التحصیلی وجود دارند.


اینکه شما می‌توانید هر موضوعی را به زبان انگلیسی مطالعه کنید و لزوماً نیازی به صحبت با زبان آلمانی نیست.


زندگی در آلمان کم هزینه و مقرون به صرفه است، به طور متوسط ​​با ماهانه حدود 720-850 یورو که شامل اجاره، غذا ، حمل و نقل ، بیمه درمانی ، تلفن / اینترنت ، مواد مطالعه و تفریحات اوقات فراغت می‌شود.


امکانات شگفت انگیز دانشگاه‎‌های آلمانی


دانشگاه ها تمایل دارند که روی تحقیقات متمرکز شوند، در حالی که دانشگاه علمی کاربردی دارای گرایش عملی تر است.


برنامه درسی به گونه ای طراحی شده است که شما را تمام شب‌های ترم بیدار نگه دارد! درس خواندن شب امتحان در آلمان نتیجه نمی‌گیرد.


تخفيف برای بسياری از دانشجويان در خدمات قطار و حمل و نقل شهری.


بسیاری از گزینه‌های کار نیمه وقت، که مبتنی بر زبان انگلیسی نیز هستند. با این حال خوب است که با زبان آلمانی آشنا شوید زیرا این امر کمک بزرگی خواهد کرد.


مردم آلمان خوب هستند، اساتید مفید هستند. اما اگر صبر و حوصله آن‌ها را به چالش بکشید، باید آماده شوید تا در معرض خشم و جدیت آن‌ها قرار گیرید!


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته