دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1399 - 14:06
بهتاش فریبا در گفتگو با آنا:

گذر زمان کیفیت مدیریت سعادتمند را مشخص می‌کند/ فرهنگ و امکانات ما با آلمان فرق می‌کند

سرپرست پیشین استقلال گفت: فرهنگ و امکانات ما با آلمان متفاوت است و شرایط برگزاری مسابقات را در شرایط فعلی نداریم.
کد خبر : 490182
_MID1561.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، احمد سعادتمند در تلاش است تا در قامت مدیرعامل باشگاه استقلال در این باشگاه کارنامه موفقی را ارائه دهد. او در این مدت بخشی از مطالبات اعضای تیم را پرداخت کرده؛ اما گذشت زمان می‌تواند توانایی‌های وی را در دوران مدیریتش در استقلال نشان دهد.


بهتاش فریبا درباره نحوه مدیریت سعادتمند در استقلال به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: باید زمان بگذرد. من روز اول هم عرض کردم. ایشان کسی بوده که در ورزش بوده، سابقه دارد، در شمال تیم داشته، رئیس هیئت مدیره باشگاه بوده و این نشان می‌دهد که کار را بلد است و از همه مهم‌تر اینکه دل شیر داشته که آمده است.


وی افزود: در این شرایط که استقلال این همه بدهی دارد، آدم‌های خیلی بزرگ می‌توانند بیایند. سعادتمند تعامل خوبی هم با پیشکسوتان باشگاه داشته است. همه را دعوت کرده، رفته و صحبت کرده‌اند که البته دوره‌های گذشته هم این کار شده بود ولی باید ببینیم که آیا ایشان از نظرات پیشکسوتان استفاده خواهد کرد یا نه؟ همین که توانسته 10 درصد پول بچه‌ها را بدهد، بخشی از پول شیخ دیاباته را داده و پول هروویه میلیچ را دارد می‌دهد و پول امیدها هم پرداخت کرده است. این‌ها در این شرایط خیلی مهم است. ان‌شاءالله یک مقدار هم زمان بگذرد، بازی‌ها شروع شده و نتیجه‌ها مشخص شود.


سرپرست سابق استقلال در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها معتقدند هر تیم دیگری جای آن‌ها بود با 10 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم به عنوانی جز قهرمانی رضایت نمی‌داد، تصریح کرد:  من کلاً نظرم این است که امسال اصلاً بازی‌های لیگ انجام نشود برای اینکه جان آدم‌ها بیشتر ارزش دارد. 18 دوره لیگ برتر انجام شده، 18 قهرمان و 18 نایب قهرمان داشته، 36 تیم افتاده و 36 تیم بالا آمده‌اند، همه این اتفاقات در شرایط عادی افتاده است.


وی افزود: الان یک جوان 18 ساله به نام «متین قوسی» به دلیل کرونا از بین رفته است، چه کسی تضمین می‌دهد که اگر بازی‌های شروع شود، ویروس کرونا ورزشگاه‌ها، رختکن‌ها، بازیکن‌ها و داورها را برندارد. من اصلاً برایم مهم نیست چه تیمی قهرمان شود، جان آدم‌ها خیلی ارزش دارد و از روز اول هم نظر من این بود که این بازی‌ها اصلاً انجام نشود تا ان‌شاءالله در این شرایط کرونا از بین برود، به یک شرایط نرمالی برسیم، مجدد می‌آییم شروع می‌کنیم، دوباره سال‌ها این لیگ ادامه پیدا کرده و سال‌ها قهرمان خواهد داشت ولی جان مردم اینجا و این وسط از بین نمی‌رود.


فریبا در واکنش به این موضوع که برخی پزشکان اعلام کرده‌اند تعطیلی 6 ماهه مسابقات هم باعث نابودی کرونا نمی‌شود چون پیک اصلی شیوع این ویروس در ماه پاییز است و هزاران نفر دیگر مبتلا می‌شوند، بهتر است مسابقات ادامه یابد یا با تعطیلی آن تکلیف قهرمان مشخص شود، اذعان کرد: من اصلاً به این داستان ورود نمی‌کنم و ربطی به من ندارد. ولی چیزی که مهم است و من فقط و فقط از یکی دو ماه پیش راجع به آن صحبت می‌کنم بحث جان آدم‌هاست. آیا این‌قدر مهم است اینکه حالا یک تیم قهرمان شود، یک تیم نایب قهرمان شود و تیم دیگری سوم شود؟! خب بشود! وقتی مثلاً در ورزشگاه‌‌های کل ایران ناگهان بیش از 100 آدم از بین بروند، واقعاً دل آدم راضی است؟! این جوری باید نگاه کنیم.


وی در مورد اجبار AFC به ازسرگیری لیگ قهرمانان از 11 مرداد و اینکه تیم‌ها نیاز به تمرین دارند و در چنین شرایطی امکان ادامه مسابقات داخلی هم میسر می‌شود، تأکید کرد: لیگ‌های کره جنوبی و آلمان شروع شده است ولی آیا فرهنگ و امکانات سخت‌افزاری و زیرساخت‌های ما آماده است؟ آیا آن‌طور که آن‌ها رعایت کردند، رعایت می‌کنیم؟ آیا برای ضد عفونی کردن چمن، رختکن، توپ، همه این چیزها، از آمادگی لازم برخوردار هستیم؟! اگر داریم، بسم‌الله! شروع کنیم. ولی بیشتر جامعه رعایت نمی‌کنند و آن‌هایی که می‌گویند بیشتر مردم در حال رعایت کردن هستند با دقت این موضوع را بررسی نکردند.


فریبا در واکنش به این موضوع که اگر آماده لیگ قهرمانان نشویم، نماینده‌ای در فصل بعد هم نخواهیم داشت، تصریح کرد: وقتی اجبار وجود دارد برای 4 نماینده‌ای که داریم امکانات تمرینی و مسابقه‌ای را فراهم کنند تا به مرور زمان فضا برای مسابقات داخلی هم آماده شود.


انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته