دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت تیم استقلال در گفتگو با آنا:

اعتماد حلقه گمشده استقلال و استراماچونی است/ فرصت قهرمانی هنوز وجود دارد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: اعتماد میان مدیران باشگاه استقلال و آندره‌آ استراماچونی از بین رفته است و باید بار دیگر طرفین به هم اعتماد کنند.
کد خبر : 462772
1569165016gflaf3ut0q.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال روزهای پرالتهابی را سپری می‌کند و مشخص نیست آندره‌آ استراماچونی به پایان همکاری با این باشگاه رسیده است یا اینکه قصد دارد در نیم‌فصل دوم هم روی نیمکت آبی‌پوشان بنشیند. مدیران استقلال روز پنج‌شنبه هفته گذشته با استراماچونی قطع همکاری کردند اما روز گذشته با اعلام وزارت ورزش مذاکره با وکیل این مربی ایتالیایی آغاز شده است.


بهتاش فریبا در خصوص داستان استراماچونی و باشگاه استقلال به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: ماجرای استراماچونی با باشگاه استقلال بی‌دلیل طولانی شده است. اگر بخواهیم از اول این داستان را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت که مدیریت استقلال به‌درستی کار خود را انجام نداد و باعث شد تا استراماچونی از ایران برود.


وی ادامه داد: بعد از رفتن استراماچونی نباید واریز پول به‌حساب او تا این اندازه طولانی می‌شد مگر گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس طلب ندارد. مدیرعامل این باشگاه موفق شد در قطر پول او را به حسابش واریز کند. برای همین پول استراماچونی باید خیلی زودتر به‌حساب او واریز می‌شد.


پیشکسوت تیم استقلال یادآور شد: اعتماد حلقه گمشده باشگاه استقلال و استراماچونی است و برای همین قرار شده تا مذاکرات به‌صورت مستقیم انجام شود. یک روز اعلام شد که استراماچونی سرمربی استقلال نمی‌شود و دیروز شنیدیم که قرار است وکیل استراماچونی بار دیگر با باشگاه استقلال مذاکره کند.


وی افزود: هر چه زودتر توافق باید صورت پذیرد تا استراماچونی کارش را در استقلال شروع کند. حالا که این مربی ایتالیایی به خاطر هواداران و بازیکنان قصد بازگشت به استقلال را گرفته است باید به توافقی برسد که در آینده مشکلات جدیدی ایجاد نشود. 5 امتیاز مهم برابر تیم‌های پایین جدولی ماشین‌سازی و پیکان از دست رفت و نباید بیش از این استقلال متضرر شود.


فریبا تأکید کرد: نام استقلال از همه چیز مهم‌تر است و استراماچونی که دوست دارد تا با این تیم پرافتخار به مقام قهرمانی برسد باید به وکیلش بگوید که برای رسیدن به توافق نرمش از خودش نشان دهد و البته که مدیران استقلال هم باید به شکلی صحبت کنند که اعتماد میان طرفین قرارداد حاصل شود تا همکاری خوبی را شاهد باشیم. امیدوارم استراماچونی هر چه زودتر به استقلال بازگردد و کارش را شروع کند. او هنوز فرصت دارد تا تیمش را به مقام قهرمانی برساند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته