دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار کرد:

اجلاس ارزیابی تدوین برنامه ششم و پیش بینی بودجه سال 95 استانهای آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل

به همت معاونت برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، اجلاس ارزیابی و نظارت بر تدوین برنامه ششم و پیش بینی بودجه سال 95 استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار شد.
کد خبر : 49754

به گزارش خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر رحمت‌الله محمدی‌پور مدیر بودجه، تلفیق و اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دهه چهارم دانشگاه آزاد اسلامی، دهه کیفی سازی، نوآفرینی و کارآفرینی است و برای ورود به این عرصه باید بتوانیم با فاکتورهای محیطی و نوسانی آن به بهترین شکل مقابله کنیم و داشتن برنامه منعطف ضرورتی اجتناب ناپذیر است.


دکتر محمدی پور افزود: با توجه این که دانشگاه آزاد اسلامی 60 درصد بار آموزش عالی را برعهده خواهد داشت باید برنامه ای منعطف با توجه به شرایط محیطی و پتانسیل های آموزشی و نیروی انسانی داشته باشد.


مدیر بودجه، تلفیق و اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی مدیران برنامه و بودجه را سکان داران و برنامه ریزان واحدها خواند و افزود: داشتن تعامل با حوزه های مختلف دانشگاه برای بودجه نویسی سال 95 یکی از عوامل مهم در این حوزه می باشد.


وی تأکید کرد: هنر روسای واحدها و حوزه برنامه و بودجه علاوه برداشتن تعامل، داشتن صبر و شکیبایی و گردآوری اطلاعات و داده ها ولحاظ منطقی آن در بودجه می باشد درغیر این صورت بودجه واقعی نخواهیم داشت.


مدیر بودجه، تلفیق و اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به طرح توسعه دانشگاه مبتنی بر آمایش سرزمین گفت: این الگو یک برنامه‌ریزی در یک فضای چند بعدی با توجه به پارامترها، مشخصه‌ها، نیازها و توانایی‌های هر استان است.


محمدی‌پور تأکیدکرد: بایستی توجه به تحولات جدید جمعیتی و سیاست‌های مربوط به تولید علم در این سند گنجانده شود و استفاده از این سند، تنها مختص دانشگاه آزاد اسلامی نیست و فضاهای علمی و آموزشی کشور می‌توانند از این سند استفاده لازم و ویژه‌ای به عمل آورند.


در ادامه مدیر بودجه و تلفیق سازمان مرکزی به همراه کارشناسان برنامه ریزی وبودجه سازمان مرکزی به بررسی ابعاد برنامه ششم توسعه دانشگاه و بودجه سال 95 پرداختند.


اجلاس ارزیابی و نظارت بر تدوین برنامه ششم و پیش بینی بودجه سال 95 دانشگاه‌های آزاد اسلامی استانهای آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و اردبیل با شرکت بیش از 100 نفر از کارشناسان بودجه این دانشگاه ها، 23 آبان ماه درسالن شهریار این دانشگاه برگزارشد.




انتهای پیام/

برچسب ها: واحدتبریز
ارسال نظر
هلدینگ شایسته