دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1399 - 09:11

عبور مجدد «شاهزاده و گدا» و «سارا کورو» از کتاب‌فروشی‌ها

دو رمان کلاسیک «شاهزاده و گدا» و «سارا کورو» از سوی انتشارات قدیانی برای نوجوانان تجدید چاپ شد.
کد خبر : 497320
625659.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، رمان‌های کلاسیک «شاهزاده و گدا» و «سارا کورو» از سوی انتشارات قدیانی به چاپ پنجم رسید.


مارک تواین نویسنده و طنزپرداز آمریکایی «در شاهزاده و گدا» روزنه‌ای از زندگی دو طبقه متفاوت اجتماعی را نشان می‌دهد. این رمان جذاب و خواندنی که بارها مورد اقتباس نویسندگان و فیلم‌سازان گرفته ‌است داستان زندگی دو پسر بچه هم‌سن و سال با شرایطی کاملاً متفاوت را روایت می‌‌کند. یکی شاهزاده و دیگری گدا! بر حسب اتفاق روزی این دو با هم ملاقات می‌کنند و تصمیم می‌گیرند جای خود را با هم عوض کنند. اما پیش از آنکه دوباره بتوانند به جای خود برگردند به طور ناگهانی از یکدیگر جدا شده و هریک در زندگی دیگری گیر می‌افتد.


انتشارات قدیانی این کتاب را برای پنجمین بار با تیراژ 550 نسخه با قیمت 15 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده ‌است.


رمان «سارا کورو» به چاپ یازدهم رسید


رمان کلاسیک «سارا کورو» نوشته «فرانسس هاجسن برنت» دیگر کتابی است که توسط انتشارات قدیانی به چاپ یازدهم رسید.


سارا کورو داستان دختری کم سن و سال از خانواده‌ای ثروتمند است که پدرش به دلیل مشغله کاری او را به مدرسه‌ای شبانه‌روزی می‌فرستد. پس از مدتی پدرش ورشکسته می‌شود و سارا که تا آن روز طعم فقر را نچشیده بود مجبور می‌شود مثل یک خدمتکار کار کند و روزهای سخت و تلخی را سپری کند. اما او با قلبی مهربان و تخیلی شگفت‌انگیز نه تنها به دیگران دلگرمی می‌بخشد بلکه نمی‌گذارد ناامیدی به قلبش راه یابد.


 این نویسنده نام آشنای انگلیسی زبان آثار دیگری همچون «باغ مخفی» را نیز به رشته تحریر در آورده است.


این کتاب با تیراژ 550 نسخه و قیمت 25 هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. ناگفته نماند که همین کتاب در قطع جیبی نیز توسط انتشارات قدیانی برای پنجمین بار به چاپ رسیده است.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته