دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1399 - 08:57
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور:

مردم در شرایط شیوع کرونا از سفرهای امن دفاتر مسافرتی استفاده کنند

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور گفت: اگر مسافرت‌های مردم از طریق دفاتر مسافرتی انجام شود می‌توان پروتکل‌ها و دستورالعمل‌هایی تدوین و ابلاغ کرد و اجرای آن را از آن‌ها مطالبه نمود.
کد خبر : 497036
unnamed (2).jpg

حرمت‌الله رفیعی در گفتگو با خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص استفاده از خدمات دفاتر مسافرتی در زمان شیوع کرونا گفت: در شرایط فعلی که ظاهراً چاره‌ای جز زندگی کردن با کرونا نداریم به نظر من سفرهای مردم  را باید به سمت استفاده از مبادی قانونی گردشگری ببریم و از این طریق به جلوگیری از شیوع کرونا هم کمک کنیم چراکه در سفرهای انفرادی مردم در تعطیلات آخر هفته و دیگر ایام امکان کنترل شرایط پیشگیری از کرونا پایین می‌آید.


وی افزود: اگر مسافرت‌ها از طریق دفاتر مسافرتی انجام شود می‌توان پروتکل‌ها و دستورالعمل‌هایی تدوین و ابلاغ کرد و اجرای آن را از آن‌ها مطالبه نمود.


رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور ادامه داد: از این طریق مدیریت سفر و اماکنی که مردم در آن حضور پیدا می‌کنند هم امکان‌پذیر می‌شود و مردم در محل‌هایی گردش می‌کنند که هم ازنظر عدم شیوع کرونا شرایط بهتری دارد و هم امکان فاصله‌گذاری هوشمند در آنجا فراهم است.


وی تأکید کرد : به این طریق چرخه اقتصادی کشور هم به گردش درمی‌آید و فکر می‌کنم بهترین حالت در شرایط فعلی این نوع سفر است و از لحاظ هزینه هم برای مردم به‌صرفه‌تر است و مردم از سفرشان لذت بیشتری می‌برند و آرامش ازدست‌رفته این چندماهه را بازمی‌یابند.


انتهای پیام/4145


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته