دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1399 - 19:30

کشتی همچنان در کما/ تعطیلی ادامه‌دار تا شهریورماه

طبق تصمیم اعضای هیئت‌رئیسه اتحادیه جهانی کشتی تعطیلی کشتی همچنان تا دهم شهریورماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 496758
71IMG_6264.JPG.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان برخی رشته‌های ورزشی از جمله کشتی همچنان در تعطیلی به سر می‌برند. طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی قرار بود کلیه فعالیت‌های این رشته تا 10 تیرماه تعطیل باشد اما با تصمیم اعضای هیئت رئیسه قرار است این تعطیلی  تا دهم شهریور ماه ادامه داشته باشد. 


البته هفته گذشته اعضای فدراسیون‌ کشتی با معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان جلسه‌ای داشتند و در نهایت تصمیم بر این شد که تا دو هفته دیگر زمان برگزاری مسابقه فعالیت کشتی را به تعویق بیاندازند. با توجه به تصمیم اعضای هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی به نظر می‌رسد فعالیت‌های کشتی به این زودی از سر گرفته نخواهد شد. 


البته مصوبات اخیر اتحادیه جهانی کشتی در خصوص آغاز مسابقات در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نیز هنوز نهایی نیست. دومین جلسه اعضای هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی قرار است دوم مردادماه دوباره برگزار شود و باید دید در مورد آغاز مسابقات این اتحادیه چه تصمیمی خواهد گرفت. 


اگرچه شیوع ویروس کرونا باعث شد المپیک یک سال به تعویق بیفتد اما این اتفاق مورد پسند اهالی کشتی نیست. از نظر محمد بنا این تعویق به سود کشتی نخواهد بود چرا که هیچ رویداد و مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود و آن‌ها نمی‌تواند به آمادگی کافی برسند. 


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته