دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1394 - 11:20

تلاش مسئولان دانشگاه آزاد واحد اراک برای رفع مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر

دبیر هیأت امنای استان مرکزی از رؤسا و مسئولان واحدها و مراکزآموزشی استان مرکزی خواست با نگاه پدرانه نسبت به رصد و رفع مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر در چارچوب قوانین دانشگاه تلاشی مضاعف داشته باشند.
کد خبر : 49672

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا نظام‌آبادی در نشست مدیران و مسئولان شاهد و ایثارگران واحدها و مراکز آموزشی استان مرکزی که با حضور سیدمحمدتقی طباطبایی مدیرکل شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاداسلامی برگزار شد، اظهار کرد: همه ما در قبال شهدا و ایثارگران مسئولیم و وظیفه داریم تا با تلاش و مجاهدت در مسیر ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل میراث‌دار واقعی راه شهدا، ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک بابیان اینکه شهدا و ایثارگران برگردن تک تک ما حق دارند، گفت: دانشگاه آزاداسلامی به دانشجویان شاهد و ایثارگر و خانواده معظم آنان توجه ویژه دارد و فرزندان شهدا و ایثارگران را همانند فرزندان خود می‌داند.


دبیر هیأت امنای استان مرکزی آسایش و امنیت امروز جامعه اسلامی را مرهون مجاهدت شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک تعالی و پیشرفت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون رشادت و از خود گذشتگی جوانان برومند آن روزگار امکان‌پذیر نبوده و نیست چرا که داشته‌های امروز ما به برکت خون شهیدان است.


سپس سیدمحمدتقی طباطبایی مدیرکل شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاداسلامی با تشکر از زحمات نظام آبادی درباره برگزاری اولین گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر در واحد اراک درباره بررسی مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر واحدهای استان مرکزی و همچنین بحث و بررسی درباره مسائل آموزشی و مالی آنان پرداخت و به سئوالات حاضران در جلسه پاسخ داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته