دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1399 - 12:00

تلاش مجیدی برای ادامه دادن راه استراماچونی/ آخرین فرصت چند آبی‌پوش برای ماندن در استقلال

سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال ادامه دادن راه سرمربی ایتالیایی پیشین تیمش است.
کد خبر : 496268
فرهاد مجیدی9.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی آنا-حمیدرضا اسکندری؛ تمرینات استقلال این روزها به طور منظم زیر نظر فرهاد مجیدی برگزار می‌شود و این مربی در بازی‌های دوستانه سعی دارد به ترکیب و تاکتیک ایده‌آلش برسد.


آنچه در تمرینات و بازی‌های دوستانه استقلال مشخص است فرهاد مجیدی قصد ندارد کوچکترین تغییری در تاکتیک آغازین فصل تیمش با استراماچونی ایجاد کند. در واقع اصرار مجیدی بر این است که استقلال هنچنان با دفاع سه نفره کار کند و پیستون‌های کناری تیمش در حملات تعیین کننده باشند.


وریا غفوری در راست و هروه میلیچ در چپ نقش اصلی را در سیستم ۲-۵-۳ مدنظر مجیدی بازی خواهند کرد که البته نیاز به آمادگی بالای آنها دارد. در این میان میلیچ هنوز فاصله زیادی با آمادگی قبل از تعطیلاتش دارد و زکی‌پور فعلا در نقش او در بازی‌های دوستانه بازی می‌کند.


عدم آمادگی شبخ دیاباته هم به عنوان گلزن اول آبی‌پوشان دیگر دغدغه اصلی مجیدی است که بعید است تا شروع لیگ برطرف شود.


شیخ با چند کیلو اضافه وزن از تعطیلات برگشت و فعلا باید همه توانش را روی کسب آمادگی بدنی بهتر بگذارد. مرتضی تبریزی این فرصت را دارد که تا آماده شدن دیاباته نقش مهمی را در ترکیب استقلال ایفا کند.


در هر صورت کادرفنی استقلال  در تمرینات آماده‌سازی تیمشان سعی دارند  آبی‌پوشان را در همان مسیری که با استراماچونی پیش گرفتند، دوباره به حرکت درآورده و تیمی را بسازند که هواداران علاقمند به آن هستند.


ضمن اینکه ادامه لیگ برای سرنوشت چند آبی‌پوش در این تیم تاثیرگذار خواهد بود. نفراتی چون مرتضی تبریزی، علی دشتی، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور و....که اگر دیر بجنبند در پایان فصل مجبور به ترک استقلال خواهند شد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته