دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1399 - 16:30

تجدید چاپ «گفت‌وگوهای‌ اوریانا فالاچی» با تغییرات تازه

چاپ یازدهم کتاب «گفت‌وگوهای اوریانا فالاچی« در نشر افق منتشر شد.
کد خبر : 496155
12545.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات و کتاب گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، کتاب «گفت‌وگوهای اوریانا فالاچی» از سوی انتشارات نشر افق با افزوده‌های تازه به انتخاب و ترجمه غلامرضا امامی به چاپ یازدهم رسید.


این کتاب شامل هفت مصاحبه تاریخی و بی‌تکرار با رهبران تأثیرگذار در تاریخ قرن بیستم است. روایت دقیق و پرسش‌های هوشمندانه این روزنامه‌نگار معروف، نه تنها ورق زدن برگ‌هایی از تاریخ است، بلکه آشنایی با شخصیت و نوع تفکر اوریانا فالاچی به‌عنوان روزنامه‌نگار و نویسنده‌ای تأثیرگذار نیز هست.


این گفت‌وگوها شامل گفت‌وگو با امام خمینی (ره)، مهندس بازرگان، سرهنگ قذافی، شارون، لخ والسا، راکووسکی و محمدرضا پهلوی است که در روزنامه ایتالیایی «کوریره دلاسرا» منتشر می‌شد و به دیگر زبان‌ها نیز نشر می‌یافت. اما غلامرضا امامی این مصاحبه‌ها را از زبان ایتالیایی ترجمه و برای نخستین بار در جهان، در کتابی گردآوری و راهی بازار کتاب ایران کرده است.


لازم به یادآوری است که در چاپ یازدهم این کتاب، غلامرضا امامی علاوه بر مقدمه خود بر کتاب، دو مقدمه از خاطرات اوریانا فالاچی در حاشیه مصاحبه با امام خمینی و مهندس مهدی بازرگان را نیز به کتاب افزوده است.


چاپ جدید کتاب «گفت‌وگوهای اوریانا فالاچی» در قطع رقعی و 211 صفحه و با قیمت 19 هزار تومان توسط نشر افق عرضه شده است.


انتهای پیام/4028/


انتهای پیام/

برچسب ها: ترجمه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته