دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1399 - 18:10

ابلاغ بخشنامه دبیرکل فدراسیون برای ایجاد وحدت رویه در فرآیند هدایت سیستمی

دبیرکل فدراسیون بخشنامه‌ای را به‌منظور ایجاد وحدت رویه در سازمان اداری فدراسیون و شفافیت هرچه بیشتر در فرآیند هدایت سیستمی و پرهیز از موازی کاری ابلاغ کرد. 
کد خبر : 495998
27697_648.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی،دبیرکل فدراسیون با ارسال بخشنامه‌ای در تاریخ 21 خرداد به باشگاه‌ها ، هیئت‌ها، سازمان‌های لیگ، کمیته‌ها و دپارتمان‌ها نحوه مکاتبات اداری را به منظور ایجاد وحدت رویه در سازمان اداری فدراسیون و شفافیت هرچه بیشتر در فرآیند هدایت سیستمی و پرهیز از موازی کاری ، به‌شرح ذیل ابلاغ کرد؛


1-کلیه درخواست‌ها و مکاتبات باشگاه‌ها، مربیان، بازیکنان، وکلاء و واسطه‌ها می‌بایست از طریق سازمان‌های لیگ یا هیئت‌های فوتبال استان به دبیرکل فدراسیون ارسال شود ( و بالعکس ) . 


2- کلیه درخواست‌ها و مکاتبات باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا جهت سرعت بخشیدن می‌بایست به طور مستقیم به دبیرکل فدراسیون منعکس تا سریعاً به دپارتمان بین الملل ارجاع گردد. 


3- کلیه همکاران، داوران، مربیان و بازیکنان که سابقه ورزشی خود را به‌صورت فارسی درخواست دارند می‌بایست ضمن مراجعه به دبیرخانه فدراسیون، فرم درخواست سوابق ورزشی را تکمیل و سایر مراحل را طبق فرم انجام دهند.


 4- سازمان‌های لیگ صرفاً می‌بایست مکاتبات خود را به دبیرکل فدراسیون ارسال تا به واحدهای ذیربط فدراسیون ارجاع گردد. 


5- کلیه مکاتبات مربوط به کمیته‌ها و دپارتمان‌های فدراسیون، سازمان‌های لیگ و مرکز ملی فوتبال با FIFA ،AFC و سایر سازمان‌های بین المللی می‌بایست با امضاء رئیس و یا دبیرکل فدراسیون صورت پذیرد.


6- کلیه نامه‌ها و ایمیل‌های بین المللی می‌بایست با دستور رئیس و یا دبیرکل فدراسیون از طریق ایمیل رسمی دپارتمان بین الملل ارسال شود.


 7- مکاتبات کمیته‌ها و دپارتمان‌های فدراسیون، سازمان‌های لیگ و مرکز ملی با وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها، ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها و هیئت‌های فوتبال استان‌ها می‌بایست با امضاء رئیس و یا دبیر کل فدراسیون صورت پذیرد ( صرفاً ارسال برنامه مسابقات از طریق سازمان‌های لیگ به  هیئت‌های فوتبال استان‌ها و ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها بلامانع است).


8- درصورت درخواست گزارش یا پاسخ به مکاتبات فارسی و انگلیسی از کمیته، دپارتمان، سازمان‌های لیگ و مرکز ملی فوتبال‌، می‌بایست حداکثر ظرف 2 روز اداری پاسخ از طریق اتوماسیون به دبیرکل ارسال و درصورت عدم پاسخگویی مسئولیت به‌عهده بخش ذی‌ربط است.


9- مکاتبات و کلیه درخواست‌های کمیته‌ها، دپارتمان‌ها، سازمان‌های لیگ و مرکز ملی فوتبال می‌بایست از طریق رئیس مربوطه به  اتوماسیون دبیرکل فدراسیون منعکس شود. 


10- مکاتبه مستقیم کمیته یا دپارتمان با یکدیگر در اتوماسیون، در چارچوب نظرات مشورتی و کماکان با رعایت احترام بلامانع بوده و جمع بندی به منظور ارائه طریق به دبیرکل منعکس شود . 


11- درزمان پاسخگویی به مکاتبات و یا ارسال درخواست به اتوماسیون دبیرکل از طریق کمیته‌، دپارتمان، سازمان‌های لیگ و مرکز ملی فوتبال  می‌بایست از ارسال همزمان به سایر بخش‌های فدراسیون و یا خارج از فدراسیون خودداری نمایند و بنا به موضوع ، دبیرکل به مبادی ذی‌ربط ارجاع خواهد نمود .


12-کلیه مکاتبات هیئت‌های فوتبال استان‌ها می‌بایست، به اتوماسیون رئیس و یا دبیرکل فدراسیون منعکس تا به واحدهای ذی‌ربط ارجاع گردد.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته