دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1399 - 15:04

نامه تهدیدآمیز 7 باشگاه لیگ برتری به بهاروند

تقریباً نیمی از باشگاه‌های لیگ برتری با ارسال نامه تهدیدآمیز به سرپرست فدراسیون فوتبال مدعی شدند که در صورت اصرار به برگزاری لیگ برتر از شرکت در این مسابقات انصراف می‌دهند.
کد خبر : 495935
لیگ برتر فوتبال.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از آنکه مالکان باشگاه‌های تراکتور، ماشین‌سازی، شهر خودرو و نساجی با ارسال نامه‌ای به مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده بودند با توجه به شرایط ایجادشده به خاطر ویروس کرونا و مشکلات مالی برای برگزاری ادامه مسابقات، این بار دو باشگاه دیگر نیز به چهار باشگاه قبلی اضافه شدند و با ارسال نامه‌ای خواهان تعطیلی لیگ برتر شدند و اعلام کردند در صورت اصرار به حضور در مسابقات از حضور در ادامه دیدارها انصراف می‌دهند.


نامه مذکور خطاب به حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال است و در آن باشگاه‌های تراکتور، ماشین‌سازی تبریز، نفت مسجد سلیمان، شهر خودرو مشهد، پیکان، نساجی قائم‌شهر و پارس جنوبی جم اعلام کرده‌اند در صورت اصرار به برگزاری لیگ برتر از شرکت در این مسابقات انصراف می‌دهند. در این نامه که مدیران، مربیان و بازیکنان تیم‌ها امضا کرده‌اند، تأکید شده اگر فدراسیون فوتبال پاسخی به این نامه ندهد، موضوع به نهادهای بین‌المللی نظیر فیفا و دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش ارجاع می‌شود تا مشکل از این طریق حل شود.


جالب است که فیفا بارها اعلام کرده که مرجع تصمیم‌گیری مسابقات داخلی فدراسیون فوتبال هر کشور است.


ضمن اینکه در امضای نمایندگان تیم پیکان هم امضای حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه وجود ندارد؛ اما عبدالله ویسی آن را امضا کرده است.




انتهای پیام/4048/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته