دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1399 - 11:12

نکونام و شجاعی نامزد برترین آسیایی لالیگا شدند

جواد نکونام و مسعود شجاعی در میان 6 نامزد برترین بازیکن آسیا در تاریخ لالیگا قرار گرفتند.
کد خبر : 495210
جواد نکونام و مسعود شجاعی.jpeg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در یکی دیگر از نظرسنجی‌های خود 6 بازیکن موفق قاره کهن در لالیگا را به‌عنوان برترین بازیکن این قاره معرفی کرده تا کاربران این سایت برترین بازیکن را انتخاب کنند.


در این نظرسنجی آمده است: لالیگا اسپانیا در تمام دنیا هوادار دارد و دلیل آن کیفیت بالای مسابقاتش است. بازیکنان ممتاز بزرگترین قاره جهان توانستند در این مسابقات حضوری درخشان داشته باشند و افزایش حضور بازیکنان آسیایی در لیگی معتبر چشم‌اندازی زیبا را به فوتبال اروپا ارائه کرده است. از شما دعوت می‌کنیم تصمیم بگیرید کدام بازیکن آسیایی بیشترین تأثیر را در فوتبال اسپانیا داشته است.


در این نظرسنجی جواد نکونام(ایران)، پائولینیو آلکانتارا(فیلیپین)، تاکاشی اینوی(ژاپن)، وو لی(چین)، جان آلویسی(استرالیا) و مسعود شجاعی(ایران) قرار دارند که در خصوص بازیکنان ایرانی توضیحات زیر داده شده است:


جواد نکونام با گل‌های مهمی که زد به بازیکن محبوب تیم اوساسونا تبدیل شده بود و در شهر پامپلونا هواداران زیادی داشت. او 151 بازی ملی دارد و از 2006 تا 2012 برای اوساسونا حضوری درخشان داشت. مهم‌ترین گل او در جام یوفا زده شد و اوساسونا را به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها رساند.


در حالی که جواد نکونام اولین بازیکن ایرانی بود که در لالیگا درخشید ، مسعود شجاعی از او عقب نماند و این دو بازیکن تأثیر بی‌نظیری در شمال اسپانیا ایجاد کردند. شجاعی که غالباً به عنوان بازیکن تأثیرگذار جایگزین مورد استفاده قرار می‌گرفت، به ویژه در اولین فصل حضور خود که وی 8 گل برای هم تیمی‌های خود ایجاد کرد، یاری قابل اعتماد در پاس گل‌ها بود. او از 2008 تا 2014 در فوتبال اسپانیا حضور داشت و اگر مصدوم نمی‌شد فوتبالش را در این کشور با حضور در لاس پالماس به پایان نمی‌رساند.


کاربرانی که علاقه‌مند هستند تا در این نظرسنجی شرکت کنند (اینجا) کلیک کنند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته