دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل باشگاه فولاد در گفتگو با آنا:

مدیرعامل باشگاه استقلال نمی‌شوم/ فولاد تیم گردن‌کلفتی می‌شود

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: صحبتی با من برای حضور در استقلال نشده و این موضوع را رد می‌کنم.
کد خبر : 451002
cover_1440.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال پس از استعفای امیرحسین فتحی بدون مدیرعامل شده و یکی از گزینه‌های قرار گرفتن در این پست، سعید آذری مدیرعامل فعلی باشگاه فولاد خوزستان است.


سعید آذری درباره اینکه صحبتی با وی برای تصدی پست مدیرعاملی باشگاه استقلال شده است یا خیر، به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: هیچ‌گونه حرفی با من برای حضور در باشگاه استقلال نشده است و اگر جایی عنوان شده که من از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه استقلال هستم، این موضوع را قویاً رد می‌کنم.


وی ادامه داد: تمرکز من روی باشگاه فولاد خوزستان و تیم‌های آن است. مهم‌ترین هدفم این است که در فصل نقل و انتقالات زمستانی تیمی قدرتمند را آماده کنم تا موفق به کسب نتایج درخشانی شویم. دوستان عزیزی که در وزارت ورزش و جوانان حضور دارند از هوش بالایی برخوردار هستند و بهترین گزینه را برای تصدی پست مدیرعاملی باشگاه استقلال انتخاب خواهند کرد.


مدیرعامل باشگاه فولاد در مورد اینکه از عملکرد جواد نکونام در تیم فوتبالش رضایت دارد یا خیر، اظهار کرد: بدون تردید نکونام زحمت زیادی کشید و عملکردش مقبول است. تیم ما در بهترین حالت باید 29 امتیاز می‌گرفت که با اشتباه دو داور که هر دو با محرومیت‌های پنج هفته‌ای مواجه شدند، 6 امتیاز از دست داد و با 23 امتیاز نیم‌فصل اول را به پایان رساندیم.


وی افزود: امیدوارم در نیم‌فصل دوم عوامل و متغیرهای کنترل نشده باعث نشوند تا امتیازاتی که لیاقت کسب آن برای فولاد وجود دارد از ما گرفته شوند. مجموعه فولاد هم‌فکر، هم‌عقیده و مصمم رو به جلو می‌رود و ظرفیت کسب بهترین عناوین را در لیگ برتر فوتبال دارد. امیدوارم تیم گردن‌کلفتی در نیم‌فصل دوم بسازیم.


آذری در مورد استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی VAR نیز عنوان کرد: متخصصان داخلی زحمات زیاد کشیدند و روش استفاده از این فناوری در میان آن‌ها وجود دارد. تنها دوربین‌های مربوط به این سیستم وابستگی خارجی دارد گه اگر تصمیم به استفاده از این فناوری در فصل آینده فوتبال ایران وجود دارد، بهتر است به دلیل زمان‌بر بودن نصب دوربین‌ها در ورزشگاه‌ها، زمان‌بندی مناسبی صورت پذیرد تا دردسر استفاده از VAR رقابت‌های باشگاهی را با مشکل مواجه نکند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته