دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1399 - 15:48
رئیس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان مطرح کرد؛

فنون بازاریابی و تجاری‌سازی محصولات راهکاری برای رسیدن به درآمدزایی پایدار

رئیس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: «یکی از مؤلفه‌های موفقیت در اجرایی کردن درآمدزایی پایدار در دانشگاه بالابردن سطح آگاهی و یادگیری فنون بازاریابی و تجاری‌سازی محصولات است.»
کد خبر : 495000
139803270 (183).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، علیرضا سایبانی ظهر امروز در کارگاه مدیریت بازاریابی و تجاری‌سازی محصولات دانش‌بنیان که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: «یکی از مؤلفه‌های موفقیت در اجرایی کردن درآمدزایی پایدار در دانشگاه بالابردن سطح آگاهی و یادگیری فنون بازاریابی و تجاری‌سازی محصولات بوده که آموزش‌های لازم و آشناکردن عوامل اجرایی با این مباحث مهم، یکی از برنامه‌های فرصت‌ساز برای رسیدن به درآمدزایی پایدار است.»


وی هدف از برگزاری این کارگاه را توانمندسازی اعضای هیئت علمی و کارکنان پژوهشی و فناوری در استان هرمزگان عنوان کرد و افزود: «با توجه به سیاست‌های دانشگاه درباره کاهش وابستگی به شهریه و افزایش درآمدهای غیرشهریه این حوزه به برگزاری کارگاه اقدام کرده است.»


رئیس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و تولید محصولات با هدف درآمدزایی و کسب ثروت برای دانشگاه از اولویت‌های این دانشگاه است، گفت: «تبدیل ایده به ثروت و کسب درآمد پایدار از برنامه‌های این حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان بوده که با جدیت در حال پیگیری است.»


عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از برگزاری کارگاه‌های مجازی مشابه در آینده نزدیک خبر داد و مطرح کرد: «این کارگاه مجازی برای نخستین‌بار در استان برگزار شد که با استقبال خوب کارکنان و اعضای هیئت علمی همراه بود.»


به گزارش آنا، کارگاه مدیریت بازاریابی و تجاری سازی محصولات دانش‌بنیان با سخنرانی محمدعلی جهرمی استادیار دانشگاه و رئیس مرکز رشد دانشگاه آزاد تهران شمال از طریق ویدئوکنفرانس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته