دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1398 - 10:45
غلامی:

ورزش از صنایع نوین و درآمدزا در اقتصاد معاصر است

مسئول توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، درآمدزایی از صنعت ورزش را نگاهی نوین و اقتصادمحور دانست که می‌تواند تحولی بزرگ در کسب ثروت به‌وجود آورد.
کد خبر : 406366
مژگان غلامی.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، مژگان غلامی صبح امروز در حاشیه کارگاه درآمدزایی در ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با  نگاه مثبت و با هدف بالابردن سطح سلامت جامعه و تقویت بنیه اقتصادی خود اقدام به سرمایه‌گذاری در ورزش  کرده است.


وی درآمدزایی از صنعت ورزش را نگاهی نوین و اقتصادمحور دانست که می‌تواند تحولی بزرگ در حوزه سلامت و کسب ثروت به‌وجود آورد.


مسئول توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس درآمدزایی در ورزش را یکی از راه‌های برون‌رفت از درآمدهای شهریه‌ای دانست و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با سرمایه‌گذاری و درآمدزایی در حوزه ورزشی می‌تواند با ظرفیت‌های مناسب  خود علاوه بر ایجاد اشتغال، بخش عمده‌ای از مشکلات مالی خود را پوشش دهد.


این مسئول اظهار کرد: از آنجایی که ورزش با آخرین سیستم‌های علمی و مدیریتی برنامه‌ریزی و هدایت می‌شود؛ بنابراین امروز به‌عنوان یکی از صنایع نوین در اقتصاد در مبحث سلامت و درآمدزایی است.


وی حضور مدرسان و افراد متخصص برای بررسی و ارائه راهکار برای اقتصادی‌کردن ورزش را امری ضروری خواند و اظهار کرد: برگزاری این کارگاه‌ها کمک می‌کند تا واحدها و مراکز دانشگاهی بهتر بتوانند راه‌های درآمدزایی و اقتصادی‌کردن حوزه ورزشی را بدانند و در این مسیر گام بردارند.


غلامی عنوان کرد: استان هرمزگان استانی مستعد و با قابلیت ورزشی بالاست که نیاز است با تشکیل کارگروه تخصصی نسبت به ساماندهی و اصلاح زیرساخت‌های ورزشی در این استان اقدام شود.


به گزارش آنا، این کارگاه با حضور مدیران و کارشناسان تربیت‌بدنی واحدها و مراکز دانشگاهی استان هرمزگان به مدت هشت ساعت به میزبانی واحد بندرعباس برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته