دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 خرداد 1399 - 08:30
سروری در گفتگو با آنا:

وزرای دولت از عملکرد واعظی گلایه دارند/ رئیس جمهور کار دولت را رها کرده است

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: وزرای دولت نسبت به عملکرد محمود واعظی گلایه دارند و رئیس جمهور هم کار را رها کرده و وظایفش را بر عهده دیگران گذاشته است.
کد خبر : 494952
BS0K9709.jpg

پرویز سروری در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره نقش واعظی در عزل و نصب‌ها دولت اظهار کرد: دولتی که ناکارآمد است و رئیس جمهوری که کار را رها کرده، مسئولیت‌ها و وظایف مشخص نیست و این وظایف بر دوش دیگران می‌افتد.


وی افزود: هرچند برخی از وزرای دولت نسبت به عملکرد آقای واعظی در کابینه گلایه‌مندند، اما نباید فراموش کرد که خود این وزرا هم عملکرد خوبی ندارند و کارآمد نیستند و بسیاری از معضلات کشور توسط همین وزرا به وجود آمده است.


عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور به طور کلی کار را رها کرده و الان در مدار حل و فصل مشکلات حرکت نمی‌کند، یادآور شد: آقای روحانی فعلاً در حال سپری کردن زمان است و نباید خیلی به بهتر شدن شرایط کابینه امیدی داشت و اگر آقای واعظی هم دخالتی نداشت، خیلی شرایط تغییر نمی‌کرد.


سروری گفت: تا زمانی که رئیس جمهور فعال و پای کار نباشد، همچنان ادامه چنین مشکلاتی در دولت وجود خواهد داشت.


به گزارش آنا، چند روز پس از این استعفای وزیر صمت جنجالی بود که ابوالفضل ابوترابی، نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که از منبع موثق شنیدیم که محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور دکتر نمکی، وزیر بهداشت را تهدید کرده که در صورتی با دولت هماهنگ نباشد، باید استعفا دهد.


در روزهای اخیر، دولت در نامه‌ای به همه اعضای کابینه، اعلام کرده که «تغییر و جابجایی مدیران ارشد ملی و استانی و بنگاه‌های بزرگ، با هماهنگی دفتر رئیس جمهور انجام شود».


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته