دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
جوانپور هروی مطرح کرد

ایجاد مجتمع آزمایشگاهی واحدها و مراکز آذربایجان غربی در آینده نزدیک

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های ما بخشی از هویت این دانشگاه محسوب می‌شود، گفت: ایجاد یک مجتمع آزمایشگاهی در واحدها و مراکز استان در آینده نزدیک یکی از برنامه‌های ما است.
کد خبر : 49460

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر عزیز جوانپور هروی در نخستین جلسه کمیته ساها که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به منظور ساماندهی امور آزمایشگاهی و کارگاهی واحدهای این استان و با حضور معاونان پژوهش و همچنین مسئولان آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها برگزار شد، با ارائه گزارش کلی از روند سیستم ساها به ضرورت گسترش اطلاع‌رسانی توانمندی‌های آزمایشگاه و کارگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان پرداخت.


رئیس واحد ارومیه از رئیس شورای پژوهشی و دبیر کمیته ساهای استان خواست تا بابرنامه ریزی و هدف‌گذاری دقیق و اجرایی کردن دقیق این برنامه‌ها در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده قدم بردارند.


وی از واحدهایی که پتانسیل ساخت دستگاه‌های آزمایشگاهی را دارند، خواست تا برای ورود به فاز تجاری شدن این گونه دستگاه‌ها و فروش آن به واحدهای دانشگاهی و بعد بازار تولید در کشور اقدامات لازم را انجام دهند.


در ادامه دکتر علی محمدی دبیر کمیته ساهای استان نیز با قدردانی از حمایت های جوانپور از این سیستم نوپا گفت: این سامانه باید تا حداکثر پایان آبان ماه سال جاری در واحدها تکمیل شود.


محمدی با بیان اینکه برای جلوگیری از ارائه آمار متناقض حتما باید بررسی و انالیز امار و اطلاعات وارد شده در سیستم توسط واحدها با دقت صورت پذیرد، افزود: امیدواریم تا پایان این ماه بتوانیم یک نسخه از کتابچه خدمات ازمایشگاهی ساها جهت ارائه به مسئولین ذیربط تهیه و آماده کنیم.


معاون پژوهشی واحد ارومیه با توجه به اهمیت آشنایی اعضای هیات علمی واحدها، گفت: معاونان پژوهشی واحدها باید بستر مناسب برای آشنایی با قوانین و مقررات ساها را برای این گروه از متقاضیان فراهم کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته