دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در دیدار هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه تاکید شد

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با سازمان فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در حوزه دانش فنی

هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در بازدیدی که از سازمان فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی داشت به همکاری طرفین در حوزه دانش فنی افراد تاکید کردند.
کد خبر : 49451

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست سازمان فنی و حرفه‌ای استان در بازدید هیات رئیسه واحد ارومیه با معرفی واحدهای مختلف این سازمان به قابلیت‌ها، پتانسیل‌ها و اهداف سازمان برای پیشرفت نیروی کار در جامعه پرداخت.


علی مددی افزود: مجموعه ما از اینکه حوزه دانشگاه با این حوزه ارتباط مستمر و گسترده‌ای داشته باشد، استقبال می‌کند و بنده معتقدم که باید اینطور ارتباط‌ها بیشتر شود.


در ادامه دکتر محمد سامعی عضو هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با بیان اینکه امکانات سازمان فنی و حرفه‌ای استان می‌تواند در راستای فنون علمی در بین دانشجویان نیز بکار گرفته شود و لازمه این امر نیز داشتن تفاهم و تعامل بالا بین دو واحد است.


معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اهمیت تلفیق علم با عمل در رشته‌های فنی افزود: علم بدون عمل و عمل بدون علم ابتر است و با قرار گرفتن این دو کنار هم پیشرفت حاصل می‌شود.


وی گفت: پیشنهاد این دانشگاه این است که در اولین فرصت پیش‌نویس تهیه شده برای تفاهم‌نامه بین دانشگاه و سازمان بررسی کارشناسی شده و به امضای طرفین، برای همکاری برسد.


در این بازدید مدیر کل و معاونان سازمان فنی و حرفه ای استان و همچنین اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب