دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1399 - 20:12
رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

ارزیابی دانشجویان در امتحانات مجازی، دقیق و درست نیست

رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه گفت: برخی از اساتید نمی‌توانند ارزیابی درست و دقیقی در امتحانات مجازی از دانشجویان داشته باشند.
کد خبر : 494369
212.jpg

محمدرضا شیدایی رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: چگونگی برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه منوط به وضعیت این استان است.


وی ادامه داد: منتظر اخبار ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان ارومیه هستیم تا در خصوص چگونگی برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه صنعتی این استان در شورای آموزشی دانشگاه کنیم.


 رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه با بیان اینکه به امتحانات مجازی ایراداتی وارد است گفت: برخی اساتید نمی‌توانند در امتحانات مجازی ارزیابی دقیق و درست انجام دهند.


شیدایی ادامه داد: چگونگی برگزاری امتحانات مجازی با توجه به محتوای درس در اختیار استاد است. امتحانات دانشگاه صنعتی ارومیه از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد.


وی با تاکید بر حفظ سلامت دانشجویان گفت: در برگزاری امتحانات و ادامه فعالیت‌های آموزشی دانشگاه حفظ سلامت دانشجویان ازهر نکته دیگری مهم تر است و ما باید در نظر داشته باشیم دانشجویان را از مناطق کم خطر به مناطق پرخطر منتقل نکنیم. 


رئیس دانشگاه صنعتی ارومیه با بیان اینکه از ۵ سال گذشته در این دانشگاه امکان برگزاری امتحانات و کلاس‌ها به صورت مجازی فراهم شده است، تصریح کرد: دروس پایه همچون درس‌ های فیزیک ۱ و ۲ و ریاضی ۱ و ۲ چندین سال است در این دانشگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود.


وی در پایان در خصوص کلاس‌های عملی دانشگاه صنعتی ارومیه توضیح داد: برخی از کلاس ها به صورت مجازی و برخی از آنها در شهریورماه سال جاری با حضور دانشجویان و اساتید در دانشگاه برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/۴۰۸۴/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته