دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1399 - 11:38
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران:

نیروی انتظامی با عوامل آتش‌سوزی بوستان‌های تهران برخورد کند

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: نیروی انتظامی با همکاری شهرداری نسبت به شناسایی و برخورد با عوامل آتش‌سوزی‌های اخیر پارک‌ها و بوستان‌ها اقدام کند.
کد خبر : 494229

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا زهرا نژادبهرام در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با وقوع آتش‌سوزی‌های اخیر در بوستان‌های پایتخت اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و گسترش آتش‌سوزی‌های پراکنده در سطح شهر ضروری است شهرداری تهران اقدامات حفاظتی لازم را انجام داده و نسبت به بررسی و شناسایی عوامل آتش‌‌سوزی اقدام کند.


وی ادامه داد: لازم است سازمان بوستان‌ها با کمک مرکز ارتباطات شهرداری تهران از طریق نصب بنر در اطراف پارک‌ها و تولید تیزر در فضای مجازی نسبت به ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان برای جلوگیری از تکرار این حوادث بپردازند.


عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد ضعیف صدا و سیما در آموزش شهروندان به‌منظور حفاظت از پارک‌ها و بوستان‌ها، گفت:‌ صدا و سیما برای آموزش‌های پیشگیرانه هیچ کاری انجام نداده و نمی‌دهد. این سازمان برخلاف دستورالعمل وظایف خود هیچ کاری برای آموزش شهروندان انجام نداده است.


نژادبهرام تصریح کرد: با توجه به گسترش آتش‌سوزی‌ها انتظار می‌رود رسانه ملی با تولید محصولات رسانه‌ای و تهیه کلیپ‌های آموزشی نسبت به تنویر افکار عمومی اقدامات لازم را انجام دهد.


وی در پایان از نیروی انتظامی نیز خواست تا با همکاری شهرداری تهران نسبت به شناسایی و برخورد با عوامل آتش‌سوزی پارک‌ها و بوستان‌های پایتخت اقدام کند.


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

برچسب ها: زهرا نژادبهرام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته