دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1398 - 16:05
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران:

در بحث بازداشت مدیران شهری منتظر نظر مراجع قضایی هستیم

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بحث بازداشت چند تن از مدیران شهرداری منطقه 10 تهران بهتر است منتظر نظر مراجع قضایی باشیم.
کد خبر : 476616
57549598.jpg

زهرا نژادبهرام عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص خبر منتشرشده مبنی بر بازداشت چند تن از مدیران شهری شهرداری منطقه ۱۰ تهران اظهار کرد: بهتر است که در این‌باره منتظر نظر مراجع قضایی باشیم.


وی افزود: در این خصوص ابهامات و سوء‌تفاهم‌هایی وجود داشته که موضوع از طریق بازرسی و حراست شهرداری پیگیری شده و در حال حاضر در دست بررسی است.


غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران نیز پیش از این در واکنش به خبر بازداشت چند تن از مدیران شهری شهرداری منطقه ۱۰ تهران در حساب توئیتری خود نوشت: «در هفته گذشته با پیگیری سازمان بازرسی و حراست کل شهرداری_تهران پرونده تخلف مالی مرتبط با پیمانکاران و واسطه‌ها در سطح یکی از مناطق کشف و جهت بررسی‌های بیشتر به مراجع ذیصلاح قضایی ارجاع شد. خط قرمز مدیریت شهری تعهد در برابر مردم برای صیانت از بیت‌‌المال است.»


گفتنی است چهارشنبه هفته گذشته با حضور یکی از افراد حراست کل شهرداری تهران به همراه چهار نفر از دادگاه مفاسد اقتصادی در ساختمان شهرداری منطقه ۱۰ تهران، چند تن از مدیران شهری این منطقه بازداشت شدند.


انتهای پیام/ 4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته