دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1399 - 15:12
ناتو مستأصل از اقدامات پراکنده آمریکا؛

بخش شرقی رزمایش «مدافع اروپا ۲۰» آمریکا آغاز شد

ارتش تروریستی آمریکا نخستین بخش از رزمایش خود با نام «مدافع اروپا ۲۰» را با همراهی نیروهای لهستان امروز آغاز کرد.
کد خبر : 493879
1.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، ارتش تروریستی آمریکا نخستین بخش از رزمایش خود با نام «مدافع اروپا ۲۰» (دفاع از اروپا در سال ۲۰۲۰) را با همراهی نیروهای لهستان روز جمعه ۵ ژوئن آغاز کرد، این رزمایش بناست تا ۱۹ همین ماه ادامه داشته باشد.


طبق اعلام ماریوژ بلاژاک، وزیر دفاع ملی لهستان، در اجرای این تمرین نظامی ۲۰۰۰ سرباز لهستانی در کنار ۴۰۰۰ هزار سرباز آمریکایی از واحدهای زرهی و پیاده‌نظام شرکت خواهد داشت.


همچنین جورجت مُسباشِر، سفیر آمریکا در لهستان پیش‌تر اعلام کرده بود که بیش از ۹۰ درصد تجهیزات ویژهٔ این رزمایش در ماه مارس راهی اروپا شده بود. با این حال ۳۰۰۰ عدد از این ماشین‌آلات و تجهیزات از جمله تانک، به همراه ۹۰۰۰ زره‌پوش و دیگر خودروهای نظامی از پایگاه‌ نظامی ایالات‌متحده در آلمان راهی محل این رزمایش شده‌اند.


خانم مُسباشر اعلام کرد در مدت زمان اخیر بیش از ۶ هزار سرباز از ایالات‌متحده رسیده‌اند تا در کنار هزاران سرباز آمریکایی دیگر که در اروپا مستقر هستند برای مجموعه رزمایش‌های «مدافع اروپا ۲۰» آماده شوند. شمار نیروهای آمریکایی که بنا بوده برای این مجموعه عملیات راهی اروپا شوند در ۲۵ سال گذشته بی‌سابقه است.


ارتش تروریستی ایالات‌متحده اعلام کرد «با وجود تغییراتی که برای هماهنگی با انتشار ویروس کرونا پیش آمد، شمار زیادی از مقاصد استراتژیکِ فوری برآورده شد.»


شمار سربازان تروریست آمریکایی مستقر در لهستان در مدت اخیر از ۴۵۰۰ تن رسیده است.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته