دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1394 - 14:40

مصطفی کارخانه : سیچلو والیبال ایران را به خوبی می‌شناسد/ برای رفتن به المپیک شانس زیادی داریم

کارشناس والیبال ایران گفت: ترکیب لوزانو و سیچلو باعث پیشرفت والیبال ایران می شود.
کد خبر : 49361

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد حضور سیچلو در کادر فنی تیم ملی والیبال ایران گفت: «فدراسیون والیبال تصمیم گرفته است تا تغییر و تحولی در تیم ملی صورت گیرد و از نظر من این تغییرات لازم بود و باید از این تصمیم فدراسیون حمایت کرد. سیچلو مربی بزرگی در والیبال دنیاست که سابقه کار با ولاسکو را هم در ایران دارد. زمانی که ولاسکو از تیم ملی جدا شد، او هم مایل به ادامه همکاری با تیم ملی نشد و از ایران رفت. اکنون والیبال ایران باید نهایت بهره را از حضور دوباره سیچلو در ایران ببرد.»


کارخانه در ادامه درباره انتخاب لوزانو به عنوان سرمربی تیم ملی نیز گفت:« لوزانو جز آن دسته از مربیان بزرگ والیبال دنیا است که احترام زیادی برای او قائل هستند و مربی صاحب سبکی در دنیای والیبال به حساب می‌آید. ترکیب سیچلو و لوزانو باعث پیشرفت بیش از این والیبال ایران می‌شود، چون هر دو مربی والیبال و علم روز این رشته را به خوبی می‌شناسند و به طور حتم تیم ملی با این مربیان راه خود را به خوبی طی خواهدکرد.»


کارشناس والیبال ایران در مورد شانس حضور تیم ملی والیبال در المپیک افزود: «بسیاری از مردم از این جهت نگران هستند که سرمربی جدید تیم ملی با بازیکنان و والیبال ایران آشنایی ندارد؛ اما با انتخاب سیچلو این نگرانی وجود ندارد چرا که وی در ایران با ولاسکو همکاری داشت و والیبال ما را خوب می‌شناسد و در این مورد هم می تواند راهنمای خوبی برای لوزانو باشد. با توجه به پتانسیلی که داریم و حضور دو تن از بهترین مربیان دنیا در راس تیم ملی، شانس نرفتن به المپیک کمتر از شانس صعودمان به این مسابقات است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته