دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با افتتاح دو نمایشگاه مجسمه و پوستر

هنرمندان جوان به خانه هنرمندان ایران می‌آیند

دو نمایشگاه گروهی انجمن علمی مجسمه‌سازان دانشگاه تهران و پوسترهای مهدی امامی، دوشنبه 25 آبان ساعت 16، در نگارخانه‌های استاد «نامی» و استاد «ممیز» خانه هنرمندان ایران افتتاح خواهند شد.
کد خبر : 49357

به گزارش گروه فرهنگی آنا به‌نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه سالانه گروهی انجمن علمی مجسمه‌سازان دانشگاه تهران که چهارمین دوره آن آغاز به کار می‌کند، شامل آثار 17 هنرمند است که از هر کدام یک اثر و یا یک مجموعه اثر در نگارخانه استاد «ممیز» در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.


آبان صالحی، بهاره امری، باران حمیدی، شیما تاجبخش، محمد‌جواد محسنی نیک، مهدی محسنی، حانیه میرقاسمی، ریحانه میرجهانی، گلنوش حشمتی، بهزاد نادعلیان، سعید محمودی، شکوه طالبیان، هانیه حاجی‌میرزا، اشکان نژادابراهیمی، غزل نامجو، ملیکا عطاریان و لیلا مختاری هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه آثارشان به نمایش در می‌آید.


این نمایشگاه سعی دارد، نگاهی کلی به روند پیشرفت هنری دانشجویان مجسمه‌سازی دانشگاه تهران داشته باشد. در این مجموعه کارهایی از قبیل ویدئو آرت، آثاری از جنس رزین، چیدمان، پاپیه ماشه، کارهای نوری و ... دیده می‌شود.


همچنین در این روز، نمایشگاه‌ پوسترها و طراحی‌ نشان‌های مهدی امامی با عنوان «سرمازدگی خلاقیت» در نگارخانه استاد «نامی» افتتاح خواهد شد.


این نمایشگاه شامل 20 پوستر و طراحی نشان از مهدی امامی است که حول موضوع «کپی‌‌کاری در آثار هنری» کار شده‌اند. امامی که متولد سال 1364 و کارشناس ارشد گرافیک است، در این نمایشگاه به مقوله آسیب کپی‌کردن ایده‌های هنرمندان دیگر اعم از داخلی و خارجی در طراحی پوستر می‌پردازد.


این نمایشگاه‌ها تا یکم آذر ادامه خواهند داشت و علاقه‌مندان برای دیدن آثار می‌توانند همه‌روزه از ساعت 13 تا 20 به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته