دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1399 - 12:04
یادداشت/ سیده فاطمه حسینی؛

چرا تشكیلات بهایی به محیط زیست علاقه‌مند است؟

سیده فاطمه حسینی، طی یادداشتی به موضوع قرارگیری جاسوسان تشكیلات بهائی در ارگان‌های مختلف پرداخت.
کد خبر : 493231
1.jpg

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، سیده فاطمه حسینی، طی یادداشتی نوشت: در سال‌های اخیر تشكیلات بهائی ، جاسوسان زیادی را غیر از ارگان‌های نظامی در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی ،  اجتماعی، هنری و زیست‌محیطی به كار گرفته است؛  اما چرا؟ چرایی این موضوع به امنیت ملی و براندازی حكومت مربوط می‌شود.


1) «بیت‌العدل» در فلسطین اشغالی كه مقر تشكیلات اصلی بهاییان است و تصمیمات برای این فرقه منحرف در آنجا گرفته می‌شود، سالانه در پیام‌های مختلف، تبلیغات را «رگ حیات» این تشكیلات عنوان كرده و از اعضای تشكیلات می‌خواهد در پوشش مؤسسات خیریه، سمن‌ها، گروه‌های فعال زیست‌محیطی  و ... به تبلیغ این فرقه و در نهایت براندازی نظام جمهوری اسلامی و تشكیل حكومت بهایی بپردازد؛ البته باید بگوییم طبق نقشه اساس این تشكیلات ، تنها مقصد براندازی ایران نیست و قصد براندازی كل حكومتها را دارند. جاسوسان زیست‌محیطی با تأسیس مؤسسه‌های به اصطلاح مردم‌نهاد با بودجه بیت العدل و ارتباط با سازمان‌های دولتی، عضوگیری می‌كنند. تشكیلات این سازمان به نحوی در ارتباط‌گیری با مراكز دولتی عمل می‌كند كه شهروندان با مشاهده حمایت و حسن‌نیت این مراكز جهت بهبود وضعیت محیط زیست، داوطلبانه به این مؤسسات غیردولتی گرایش پیدا می‌كنند و بدون اطلاع از نقشه آنها، به تمام دستورات عمل می‌كنند.


2) بهاییان که صورت دیگری  از صهیونیست‌ها یا به عبارتی جاسوسان انها هستند، با كنكاش در منابع اقلیمی ـ نژادی با ایجاد آشوب‌ها، فتنه‌ها، برانگیختن احساسات و اضطراب از شرایط بد زیست‌محیطی از طریق از بین بردن زنجیره حیات، منابع درمانی گیاهی و انبارهای طبیعی خوراكی، و ارسال آنها برای اربابان خود، زمینه را برای تشكیل اتاق فكر و از بین بردن حاكمیت و به خطر انداختن امنیت ملی ایجاد می‌كنند. 


كمبودها و اسیب دیدن محیط زیست و همچنین بهبود آنها، در استحكام پایه‌های حاكمیت هر جامعه‌ای مؤثر است؛ به همین خاطر بهاییان علاقه وافری به این مهم دارند و متأسفانه ایران تبدیل به بهشتی برای اینگونه جاسوسان شده است. 


آنها با این پیام كه نظم فعلی عالم بشریت نتوانسته ثروت‌های عظیم كره زمین را مدیریت كند، در زمان فعلی ـ شیوع كرونا ـ با تبلیغ در روستاهای مختلف دنیا مانند روستای «موتیباستی» در نپال و نمونه‌های دیگر در كشورهای آفریقایی و آسیایی، اقدام به جذب نیروهای فعال زیست‌محیطی می‌کنند؛ فعالانی كه از سطح سواد بالا هم بی‌بهره‌اند.


3) تشكیلات بهایی بر تكیه بر این باور افراد را با بهاییت اشنا  و جذب می‌كند كه نژاد انسانی مستلزم تغییرات اساسی است؛ تغییراتی كه بطور كامل وابستگی تمام عناصر و روابط متقابل با محیط طبیعی را منعكس می‌كند و برای حفظ بقای بشر زندگی درونی آنها مانند زندگی محیطی آنها باید  شكل بگیرد.


به همین علت تشكیلات هیچ گاه برای برپایی فتنه ها به دنبال جذب نیروهایی كه از اطلاعات و سطح سواد بالا برخوردار هستند ، نمی روند.


با كمی جستجو درمی‌یابیم سر تیم های رسانه ای انها جهت جذب علاقمندان به محیط زیست اقدام به فعالیتهایی همچون ، ایران گردی با دوچرخه مثل " بابك شاداب "كه در حال حاضر صفحه اینستاگرامش بسته شده و بسیار حمایت میشد  و یا با تبلیغ گیاه خواری(وگن) و ترفندهایی، اعضای فریب خورده را جهت حمله به كشتارگاه‌‌های دام یا قصابی ها تحریك میكنند.


البته در آموزه های بهاییت گیاهخواران به اینگونه خشونت‌ها تلویحاً تشویق میشوند همانند "نسیم نجفی اقدم " فعال بهایی شبكه های مجازی كه به علت حمله مسلحانه به مقر ساختمان یوتیوب توسط پلیس كشته شد؛ این خانم بارها صفحاتش در شبكه های مجازی به علت ترویج خشونت و حمله به مراكز كشتار دام بسته شد. با توجه به آنچه گفته شد مشخص می‌شود كه این تحریكات مختص ایجاد آشوب در ایران نیست و در همه جای دنیا ادامه دارد.


شناخت روند تبشیری بهاییت در شناخت حركات مذبوحانه این فرقه ،جنگ های روانی (که در شبكه های ماهواره ای و مجازی پایه ریزی میكنند) و ایجاد شناخت ریشه ای فتنه ها  بسیار كمك میكند.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: محیط زیست
ارسال نظر
هلدینگ شایسته