دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1399 - 12:12
رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی:

دولت برای پیگیری بازگرداندن پول مسافران اقدامی نکرده است/ کاسبی دفاتر خدمات مسافرتی با پول مردم

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور گفت: بعد از مصاحبه من با رسانه‌ها برخی ایرلاین های خارجی شروع به بازپرداخت بخش عمده‌ای از پول مسافران کردند، اما وقتی‌که دیدند از طرف نهادهای نظارتی برخوردی نمی‌شود این کار ادامه پیدا نکرد.
کد خبر : 493227
unnamed (1).jpg

حرمت‌الله رفیعی در گفتگو با خبرنگار حوزه سفر و گردشگری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در خصوص اقدامات انجام‌شده در مورد بازگرداندن پول مشتریان دفاتر خدمات مسافرتی کشور، گفت: دولت هیچ اقدامی در مورد این موضوع انجام نداده است.


وی افزود: بعد از مصاحبه من با رسانه‌ها (اینجا بخوانید) برخی ایرلاین های خارجی نگران شده و با من مکاتبه کرده و اعلام کردند که پول مسافران را برمی‌گردانند و از فردای آن روز هم شروع به بازپرداخت بخش عمده‌ای از این پول‌ها کردند، اما بعد وقتی‌که دیدند از طرف دولت و نهادهای نظارتی خبری نشده و اقدامی انجام نمی‌شود این کار ادامه پیدا نکرد.


بیشتر بخوانید؛


رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور: ایرلاین‌ها با پول مردم کاسبی می‌کنند/ ۴۰۰ میلیارد تومان پول مردم در دست ایرلاین‌هاست


رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی کشور ادامه داد: دیروز در جلسه‌ای که برگزار شد تعدادی از این پرونده‌ها را بررسی کردیم و در حال بررسی میزان مبالغ باقی‌مانده  هستیم.


وی تأکید کرد: هنوز هم بخشی از ایرلاین های خارجی و داخلی و حتی برخی از دفاتر خدمات مسافرتی نسبت به بازگرداندن پول مسافران اقدامی انجام نداده‌اند و با گذشت چند ماه پول مردم سرگردان مانده است.


رفیعی افزود: این اقدام عملاً سوءاستفاده از حسن خلق مردم است و همان‌طور که همیشه در حق مردم جفا می‌شود این بار هم همین‌طور شده است و مشتی دلال با پول مردم کاروکاسبی می‌کنند.


انتهای پیام/4145


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته