دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1399 - 11:18
جانشین فرمانده نهاجا:

تحریم حرکت نیروی هوایی ارتش را متوقف نکرد

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: تحریم‌های دشمنان باعث نشد که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مسیری که برای خود ترسیم کرده بود، باز ایستد.
کد خبر : 493001
2957134.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر خلبان حمید واحدی در مراسم افتتاح پژوهشکده دفاع مقدس هوایی، موزه هوانوردی و دفاع مقدس و همچنین اندیشکده ولایت که صبح امروز یکشنبه ۱۱ خرداد در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد، گفت: عملیات‌های کمان ۹۹ و حمله به اچ۳ از عملیات‌های غرورآفرین نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس بود.


وی با بیان اینکه صدای غرش هواپیماها در دوران جنگ، مایه دلگرمی رزمندگان بود، افزود:  بیش از ۴۰ سال است که تحریم‌های ظالمانه دشمنان، نیروی هوایی ارتش را هدف قرار گرفته است، اما تحریم‌های دشمنان باعث نشد که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مسیری که برای خود ترسیم کرده بود، باز ایستد.


جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان این مطلب که برای ارتقاء و پیشرفت نیروی هوایی، هم از صنعتگران جهادی و هم از پتانسیل نیروهای‌مان استفاده کردیم و همچنان استفاده می‌کنیم، یادآور شد: نیروی هوایی ارتش امروز یک نیروی کاملاً  آماده و گوش به فرمان ولایت است.


انتهای پیام/4079/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته