دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1399 - 17:02
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی عنوان کرد؛

تفاوت 2 دسته از راویان دفاع مقدس برای روایتگری دلاورمردی‌های جانبازان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، تفاوت 2 دسته از راویان دفاع مقدس برای روایتگری دلاورمردی‌های جانبازان و ایثارگران را تشریح کرد.
کد خبر : 492881
photo5949256023040700766.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرانزلی، ظهر امروز حسین شریفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با اسدالله دروگر بهمبری جانباز 25 درصد دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و قدردانی از دلاورمردی‌های جانبازان و ایثارگران گفت: «به‌تازگی سالروز آزاد‌سازی خرمشهر را پشت سر گذاشته‌ایم و به‌عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی دیدار با جانبازان و ایثارگران را وظیفه خود می‌دانیم.


شریفی با اشاره به روایت‌های مطرح شده از سال‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: «یک دسته از روایت‌ها توسط کسانی مطرح شده که به‌صورت مستقیم در صحنه‌های دفاع مقدس حضور داشته و رقم‌زننده این تاریخ بودند.»


وی تصریح کرد: «دسته دیگر از روایت‌ها از زبان کسانی مطرح شده که در میدان نبرد حق علیه باطل حضور نداشتند و آنچنان که باید و شاید از جامعیت لازم برخوردار نبودند؛ اما در هر‌حال تشکیل‌دهنده بخشی از روایت تاریخ هستند.»


زندگی جانبازان باید الگوی جوانان قرار بگیرد


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی مطرح کرد: «فعالیت‌های جانبازان در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن بسیار ارزشمند و الگوی جوانان بوده و باید این رویکرد را حفظ کنیم.»


شریفی اضافه کرد: «هدف از این دیدارها زنده نگه داشتن رشادت‌های روایت‌گرانی است که به صورت مستقیم در صحنه حضور داشتند و باید نسل جوان کشور این روایت‌گری‌ها و فداکاری‌ها را سرلوحه کار و الگوی زندگی خود قرار دهند.


به گزارش آنا، اسدالله دروگر بهمبری به‌مدت 61 ماه در جبهه و جنگ‌های نامنظم منطقه عملیاتی غرب کشور حضور داشته و در علمیات قادر به درجه رفیع جانبازی نائل شد.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر‌انزلی با 2 هزار و 300 دانشجو و 81 عضو هیئت‌علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته