دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1398 - 15:34
راوی دفاع مقدس:

پیاده‌روی اربعین حرکتی با حداقل امکانات است

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه مردم محور اصلی راهپیمایی اربعین هستند، گفت: پیاده‌روی اربعین مانند دفاع مقدس حرکتی با حداقل امکانات است.
کد خبر : 410861
kv8fjhtuj7a604dzrhy0cinx14wft4fe.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از آستان قدس‌رضوی، حاج حسین یکتا در گردهمایی بین‌المللی فعالان اربعین حسینی که در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و حضور در جنگ با حداقل امکانات اظهار کرد: راهپیمایی عظیم اربعین نیز حرکتی خودجوش و مردم محور با حداقل امکانات است که به‌مرور به سازماندهی‌های لازم می‌رسد.


وی  افزود: با کمک‌های ستاد عتبات عالیات، نیروهای خودجوش و فعال انقلابی، موکب‌دارها و مردم عراق به‌مرور توانسته‌ایم زیرساخت‌ها و زمینه ارائه خدمت‌رسانی مناسب را مهیا کنیم.


راوی دفاع مقدس و از پیشکسوتان عرصه اربعین خاطرنشان کرد: خون‌های به ناحق ریخته شده از جوانان ایرانی و عراقی و خون‌دل‌های اربعین به‌مرور دارد نتیجه می‌دهد و به منصه ظهور می‌رسد.


وی درباره شکل‌گیری مجمع‌های مختلف اربعین گفت: در آینده‌ای نزدیک سازماندهی کامل این مجامع در تعامل با یکدیگر و مشخص کردن مسیر هدف برای سرعت دادن به خدمت بیشتر انجام خواهد گرفت.


یکتا تأکید کرد: باید مجمع‌های مردمی فعالان اربعین حسینی را در داخل و خارج از کشور شکل دهیم تا در تعامل با دستگاه‌های دولتی در امر تسهیل‌گری اربعین نقش فزاینده و مفیدتری را ایفا کنیم.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته