دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1394 - 15:12
خیری:

سه پروژه درآمدزای برق در واحد نراق از افتخارات این واحد است

جلسه پرسش و پاسخ درباره مسائل گوناگون با حضور اعضای هیات رئیسه واعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در سالن شهید مطهری برگزار شد و اعضای هیات علمی پیشنهادات، مشکلات، راهکارها وسوالات خود را با رئیس واحد و هیات رئیسه درمیان گذاشتند.
کد خبر : 49268

به گزارش آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در جلسه پرسش و پاسخ اعضای هیات علمی این واحد، اظهار کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را درزمره یاران و شیعیان آن امام همام قرار دهد.


دکتر سید حسن خیری گفت: با تلاش مستمر دوستان ما توانستیم 28 رشته به رشته های واحد نراق اضافه کنیم.


وی خاطرنشان کرد: از دیگر افتخارات واحد نراق اجرای طرح‌های بیوتکنولوژی، سه پروژه درآمدزای برق، داده کاوی و تولید استئارات کلسیم هست که حاصل تلاش شبانه روزی استادان و پژوهشگران این واحد دانشگاهی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق با توجه به دیگر موفقیت‌های چشمگیر واحد نراق، گفت: اخذ سفارش و تولید استئارات کلسیم برای پتروشیمی امیرکبیربه میزان 2تن به عنوان نمونه آماده ارسال است.


خیری اظهار کرد: این مجموعه فعالیت‌های پژوهشی– علمی در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد توانست بخشی از درآمدهای دانشگاه را تامین کند و وابستگی واحد به شهریه دانشجویی را کمتر کند.


در ادامه این نشست استادان و اعضای هیات علمی درباره مسائل، مشکلات خود با رئیس واحد و هیات رئیسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته