دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1393 - 08:36
رئیس واحد شهر قدس:

شهدا و ایثارگران مایه برکت نظام و انقلاب هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس گفت: شهدا و ایثارگران مایه برکت نظام و انقلاب هستند.
کد خبر : 4922

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حسین حسن پور درویشی در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران قدس که با همراهی و حضور حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم میراحمدی امام جمعه شهرستان قدس و به همت ستاد شاهد و امور ایثارگران این واحد دانشگاهی انجام شد، اظهار کرد: رشادت های جانبازان و شهدا در طول جنگ تحمیلی و عمر پربرکت این انقلاب امنیت را برای نظام و انقلاب رقم زده است.


وی افزود: تلاش و ایثارگری این عزیزان برای این نظام برکاتی را به دنبال داشته و امروز بر ما تکلیف شرعی است که عملکرد این عزیزان را ارج نهاده و در انجام وظایف خودمان و ارائه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران کوتاهی نکنیم.


امام جمعه قدس هم گفت: دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از مقام شامخ این عزیزان برای ما یک تکلیف است و ما مدیون و مرهون شهدا و ایثارگران این انقلاب هستیم.


وی افزود: امروز مردم ما با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، راهپیمایی روز قدس... و حضور در صحنه های انقلاب و ابراز تنفر از دشمنان انقلاب و نظام به تلاش و عملکرد شهدا ، جانبازان و ایثارگران لبیک گفته و ادامه راه این عزیزان را تائید و تجدید میثاق می‌کنند.


در این دیدار مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران مورد بررسی قرار گرفته و در پایان با اهدای لوح، هدایای نفیس و اهدای دسته گل از خانواده ها تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایثارگران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته