دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1399 - 16:02
علیرضا بیرانوند:

بازیکنان برخی باشگاه‌ها در آستانه شروع لیگ کرونایی می‌شوند!/ دروازه‌بان اول پرسپولیس شدن حق رادوشوویچ است

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس گفت: می‌خواهم تا پایان لیگ در خدمت پرسپولیس باشم و افتخار دیگری با این تیم به‌دست بیاورم.
کد خبر : 492128
علیرضا بیرانوند 457.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا بیرانوند که در باشگاه پرسپولیس حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمرینات تیم خیلی عالی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شروع شد. فکر کنم تنها تیمی هستیم که خیلی با نظم و با امکانات خوب پزشکی تمریناتمان را شروع کردیم. همه شرایط لازم را رعایت می‌کنیم و وضعیت بدنی بازیکنان هم با تمرینات خوب در حال بهتر شدن است.


وی درباره آخرین وضعیت قراردادش با باشگاه آنتورپ بلژیک گفت: باشگاه به دنبال این است که من هر چه زودتر تست‌های پزشکی‌ام را پشت ‌سر بگذارم و قرار شده هر وقت پروازها‌یشان باز شد در اولین فرصت برای من بلیت بگیرند تا راهی بلژیک شوم. شاید 20 خرداد یا 29 خرداد به بلژیک بروم هر چند که خودم دوست ندارم این اتفاق به این زودی‌ها رخ دهد چرا که می‌خواهم تا پایان لیگ در خدمت پرسپولیس باشم و افتخار دیگری با این تیم به‌دست بیاورم.


دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس درباره درخواست 4 باشگاه لیگ برتری برای انصراف از ادامه مسابقات عنوان کرد: این چهار تیم خیلی زود انصراف دادند. مطمئن هستم تعداد این تیم‌ها در فاصله یک تا 10 روز مانده به آغاز لیگ به 10 تیم هم خواهد رسید. الان ذهن برخی مدیران را می‌شود حدس زد که در آن چه می‌گذرد. الان آن‌ها به این فکر می‌کنند که اگر مدعی شوند بازیکنان کرونایی دارند فرصت برای قرنطینه کردن آن‌ها را خواهند داشت.


وی تأکید کرد: حتی شاید هم نام بازیکنان کرونایی‌شان را اعلام نکنند در حالی که صد در صد چنین بازیکنانی دارند. الان برخی تیم‌ها مدعی‌اند بازیکن کرونایی ندارند در حالی که اطمینان داشته باشید یک هفته قبل از بازی‌ها مدعی خواهند شد تعدادی بازیکن کرونایی دارند! آن موقع است که درخواست می‌کنند تیمشان دو هفته در قرنطینه باشد و می‌خواهند لیگ تعطیل شود. در حقیقت برخی باشگاه‌ها دنبال این هستند که به هر ترفندی لیگ را تعطیل کنند و درآستانه آغاز بازی‌ها خواهیم دید چه خواهند کرد


بیرانوند ادامه داد: اگر مدعی شوند چند بازیکن کرونایی دارند آن وقت سازمان لیگ مجبور خواهد شد به آن‌ها دو هفته‌ای فرصت قرنطینه شدن بدهد در ادامه هم لیگ عقب خواهد افتاد یا تعطیل می‌شود. برخی باشگاه‌ها نقشه به نقشه جلو می‌روند.


دروازه‌بان پرسپولیس در واکنش به اظهارنظر رادوشوویچ  درباره اینکه بیرانوند کار سختی در لیورپول خواهد داشت، تصریح کرد: رادو از دوستان خیلی خوب من است و اعتقاد دارم این حق اوست که دروازه‌بان اول پرسپولیس باشد. او 4 سال است برای تیم زحمت می‌کشد. خوب تمرین کرده و با اخلاق هم هست.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته