دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1399 - 12:35
وکیل علیرضا بیرانوند:

سهم پرسپولیس از انتقال بیرانوند 700 هزار دلار است/ کرونا اجازه سفر به بلژیک را نمی‌دهد

وکیل علیرضا بیرانوند گفت: ویروس کرونا اجازه سفر به بلژیک را گرفته است و سهم پرسپولیس از انتقال بیرانوند 700 هزار دلار خواهد بود.
کد خبر : 488990
139708061258295315762274.png

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مصطفیسلیمانی وکیل علیرضا بیرانوند در مورد آخرین وضعیت موکلش برای حضور در تیم بلژیکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرارداد با تیم آنتورپ بلژیک بسته شد و طبق تعهدی که داده بودند در زمان انتقال و در لحظه 150 هزار دلار به پرسپولیس دادند، 250 هزار دلار بعد از تست پزشکی و مابقی هم بعد از صدور ITC که متأسفانه مسئله کرونا به وجود آمد و با آقای بیرانوند نتوانستیم برویم. من نامه زدم به باشگاه بلژیکی تا به محض اینکه شرایط کشور بلژیک مهیا شد و مرزها باز شد ما برویم آنجا و تست پزشکی را انجام دهیم.


وی در مورد اینکه این وسط سهم پرسپولیس از بابت انتقال بیرانوند دقیقاً چقدر است؟، تصریح کرد: آن شرطی که در قراردادش بود این بود که 700 هزار دلار به‌طورکامل و بدون کم و زیاد به پرسپولیس می‌رسد.


وکیل بیرانوند درباره اینکه در قرارداد بیرانوند این بند گنجانده شده که در صورت انتقال او از آنتورپ درصدی نصیب پرسپولیس شود، تأکید کرد:  مدیران آنتورپ اتفاقاً این پیشنهاد را داده بودند ولی به این شرط که باشگاه پرسپولیس کمتر از 700 هزار دلار بگیرد. برای مثال 300 یا 400 هزار دلار بگیرد ولی از انتقال بعدی یک میلیون دلار نصیبش شود. البته باشگاه پرسپولیس هم حق داشت چرا که در حال حاضر با مشکلات مالی مواجه است و از طرفی معلوم نبود آیا انتقال بعدی محقق خواهد شد یا نه؛ بنابراین چنین شرطی در قرارداد او وجود ندارد و در انتقال احتمالی بعدی پولی نصیب پرسپولیس نخواهد شد.


سلیمانی در خصوص آخرین وضعیت نفت مسجدسلیمان گفت: این تیم هم به خاطر تعطیلی لیگ مانند سایر تیم‌ها تعطیل است و بازیکنان به خانه‌های خود رفته‌اند. ان‌شاءالله به محض اینکه فدراسیون اعلام کند اگر قرار است تمرینات شروع شود ما هم تمرینات خود را شروع می‌کنیم و اگر هم قرار بر این شد که لیگ تعطیل شود، ما هم تابع تصمیم فدراسیون هستیم. ولی امیدوارم شرایطی مهیا شود که لیگ ادامه پیدا کند تا حق یک‌سری از تیم‌ها در این میان ضایع نشود.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته