دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1394 - 17:18

گردهمایی بزرگ دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی اراک

مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اراک از برگزاری گردهمایی دانشجویان شهدا و ایثارگر در روز شنبه 23 آبان جاری خبر داد.
کد خبر : 49165

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام علی اکبر هراتی در نخستین جلسه هماهنگی گردهمایی که با حضور مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برگزار شد، گفت: این گردهمایی روز شنبه مورخ23 آبان ماه94 در تالار فردوسی شهرک دانشگاهی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار خواهد شد.


هراتی اظهار کرد: گردهمایی دانشجویان شهدا و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی اراک با حضور محمدتقی طباطبایی مشاور ریاست عالی دانشگاه و مدیرکل ستادشاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه بیشترین جمعیت شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارند، ادامه داد: حدود یک هزار و 400 نفر از فرزندان شاهد و ایثار به عنوان دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مشغول به تحصیل هستند.


مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی اراک گفت: در این گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر مسائل و مشکلات خود را در حضور مسئولان دانشگاه و بنیاد شهید استان مرکزی مطرح می کنند.


هراتی ادامه داد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران صحنه‌های ماندگاری در تاریخ آفریدند و روحیه ایثار و شهادت آنها باید به فرهنگ عمومی در طول نسل‌ها تبدیل شود.


وی خاطرنشان کرد: تمام آحاد جامعه در برابر خون‌های مقدس شهیدان مسئول بوده و باید تلاش کنند رسالت عظیم شهدا را پاس داشته و ادامه دهنده راه آنان باشند.


در این جلسه هماهنگی‌های لازم درباره هر چه بهتر برگزار شدن این گردهمایی بررسی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته