دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 خرداد 1399 - 12:05
مدیر رسانه‌ای استقلال در گفتگو با آنا:

استقلال با تمام وجود در لیگ شرکت می‌کند/ اعتراض حسینی طبیعی است

سرپرست روابط عمومی استقلال گفت: تابع قانون هستیم و با تمام وجود در لیگ برتر شرکت خواهیم کرد، برای همین اولین تیم بودیم که تمرینات را آغاز کردیم.
کد خبر : 491556
روزبه چشمی داریوش شجاعیان.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روز گذشته باشگاه استقلال بیانیه‌ای منتشر کرد مبنی بر اینکه مسابقات لیگ باید تحت تدابیر بهداشتی و با دقت فراوان توسط ناظران برگزار شود. پس از این بیانیه این شائبه ایجاد شده که استقلال تمایلی برای ادامه رقابت‌های این فصل ندارد و قصد دارد از ادامه این رقابت‌ها ممانعت کند.


علی خلف در خصوص بیانیه صادر شده از سوی باشگاه استقلال  به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: بیانیه‌ای که ما منتشر کردیم فقط یک هشدار بود. خواستیم تذکر نهایی داده باشیم تا در امر برگزاری رقابت‌ها بیشتر دقت شود. استقلال تابع قانون است و مخالفتی با اجرای آن ندارد.


وی افزود: در خصوص سید حسین حسینی که فیلمی از وی پخش شد و نگران بود تا به بیماری کرونا مبتلا نشود، مسلماً این نگرانی طبیعی است و اعتراض می‌کند چون اگر یک فوتبالیست دچار این بیماری شود، به گفته پزشکان ادامه فوتبال حرفه‌ای‌اش به خاطر مشکلی که برای ریه‌اش ایجاد می‌شود، دشوار خواهد شد. این نگرانی برای تمامی فوتبالیست‌هاست و حسینی که بازیکنی احساساتی بوده و خواهد بود این نگرانی را بروز داده است.


سرپرست روابط عمومی استقلال تصریح کرد: دغدغه‌های بازیکنان قطعاً تلاش ما را برای اینکه از شروع لیگ برتر ممانعت کنیم، نشان نخواهد داد بلکه ما خواهان آن هستیم که حفظ سلامتی تمامی عوامل برگزار کننده مسابقه رعایت شود. حالا اگر همه تمکین کنند قطعاً پروتکل‌ها سازنده خواهند بود و نباید به سمتی برویم که رعایت نکردن موارد بهداشتی در فوتبال عادی شود. منظور ما این است که با جدیت پروتکل‌ها تا پایان مسابقات رعایت شود تا خیال بازیکنان آسوده باشد و با آرامش در خدمت تیم‌شان باشند.


وی افزود: یکی از مهم‌ترین دلایل مصدومیت در طول مسابقات، دغدغه بالای بازیکنان است که نگران این موضوع هستند که خدای نکرده به ویروس کرونا مبتلا نشوند. عوامل برگزار کننده مسابقات باید مراقب سلامتی تمامی اعضای تیم‌ها باشند چرا که ما امکان داشتن پرواز و هتل اختصاصی نداریم و هزینه‌های آن را نمی‌توانیم بپردازیم. فراموش نکنیم که درآمد از بلیت‌فروشی مسابقات تعطیل شده و این موضوع اسپانسرها را هم با چالش جدی مواجه کرده است. یک بازیکن مانند حسینی اگر به شکل احساسی اعتراض می‌کند، باید درک شود که پشت اعتراض او نگرانی برای آینده شغلی وی است چرا که او از طریق فوتبال ارتزاق می‌کند.


خلف در مورد اینکه این موضوع عنوان شده باشگاه استقلال به خاطر مشکلات مالی تمایلی برای ادامه رقابت‌های این فصل ندارد و با صدور این بیانیه تصمیم گرفته تا مانع ادامه رقابت‌ها شود، تصریح کرد:‌ به هیچ وجه باشگاه استقلال دنبال این نیست که از قانون پیروی نکند. ما صرفاً این بیانیه را صادر کردیم تا هشدار داده باشیم و اگر مخالف بودیم، صراحتاً اعلام می‌کردیم که دوست نداریم در ادامه مسابقات شرکت کنیم.


وی تأکید کرد: فراموش نکنید استقلال اولین تیمی بود که تمرینات خود را شروع کرده و می‌خواهد با قدرت در مسابقات شرکت کند. هنوز قهرمانی پرسپولیس با وجود اینکه شانس این تیم از سایر تیم‌ها بالاتر است، قطعی نیست و ما در رقابت‌های جام حذفی نیز شانس قهرمانی داریم. بنابراین تلاش خواهیم کرد تا با تمام وجود در رقابت‌ها شرکت کنیم و صرفاً عنوان قهرمانی لیگ برتر نیز وجود ندارد. فراموش نکنیم که رده‌های بعدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز وجود دارد و استقلال با قدرت در رقابت‌های لیگ شرکت می‌کند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته